Playoffs om Europees voetbal

Wie haalt Europees voetbal?

  • Go Ahead Eagles

    Stemmen: 1 10,0%
  • NEC

    Stemmen: 1 10,0%
  • Sparta

    Stemmen: 1 10,0%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 7 70,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Ik zie echt maar één oplossing. Clubs waar dit gebeurt retezwaar straffen. Volgende keer geen publiek meer bij Utrecht en Go Ahead geen uitpubliek meer mee. Jammer dan.

Eerst 1 wedstrijd zonder publiek resp uitpubliek, dan 2, dan 3 enzovoorts.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bernardo

Well-known member
Ik zie echt maar één oplossing. Clubs waar dit gebeurt retezwaar straffen. Volgende keer geen publiek meer bij Utrecht en Go Ahead geen uitpubliek meer mee. Jammer dan.

Eerst 1 wedstrijd zonder publiek resp uitpubliek, dan 2, dan 3 enzovoorts.
Zucht.
 

JMD

Well-known member
Ik zie echt maar één oplossing. Clubs waar dit gebeurt retezwaar straffen. Volgende keer geen publiek meer bij Utrecht en Go Ahead geen uitpubliek meer mee. Jammer dan.

Eerst 1 wedstrijd zonder publiek resp uitpubliek, dan 2, dan 3 enzovoorts.
Jep. Eens.

Het voordeel is dat tegenwoordig niet meer voor elk bekertje wordt gestaakt, men ging begin dit seizoen echt te ver daarin, maar vwb dit gedoe mogen er echt strengere maatregelen komen.
 

erka

Well-known member
Wat de commentator op ESPN ook zegt. Zodra het spannend wordt heeft het Nederlands clubvoetbal een groot probleem. Vrijwel elke wedstrijd gaat het mis. Dit is veel ingewikkelder dan even de daders eruit pikken en vrolijk verder. Hier moet gewoon de bezem door. En omdat de clubs dat vertikken zelf te doen moet de regelgeving het maar doen. Simpel zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Wat hebben we toch veel debielen in dit land.

En weeeeeer al die zwarte capuchonnetjes. Gewoon verbieden. Alles mag je dragen in het stadion, maar zwarte kleding met capuchons moet je gewoon verbieden of bij voorbaat die gasten oppakken.
 

erka

Well-known member
Nee, gewoon zonder publiek spelen. En dan progressief. Dus eerst 1x, en dan weer met proberen. Gaat het weer mis, dan 2x zonder publiek. Net zolang totdat de infantiele klootzakjes stoppen.
 
Bovenaan