Pascallovic
Well-known member
Doe maar FC Volendam en NAC. Met de Graafschap krijg je volgens mij alleen maar interne puinhoop erbij en qua spel is het toch ook wel heel bedenkelijk geweest over het seizoen genomen.
Ben ik het mee eens. Weer eens wat andere clubs in de Eredivisie. En ook ben ik daar nog niet geweest met een wedstrijd van AZ.Doe maar FC Eindhoven en FC Emmen.
Volgens mij hebben we de afgelopen jaren niet te klagen gehad over andere clubs in de Eredivisie. Ploegen als Cambuur, FC Dordrecht, PEC en Eagles speelden nog niet zo heel lang geleden jaren achtereen Jupiler League.Ben ik het mee eens. Weer eens wat andere clubs in de Eredivisie. En ook ben ik daar nog niet geweest met een wedstrijd van AZ.
Dat is waar. Er is een aardige variatie in het deelnemersveld van de Eredivisie de laatste jaren. Zou leuk zijn als Eindhoven en/of Emmen nu eens Eredivisie mogen spelen.Volgens mij hebben we de afgelopen jaren niet te klagen gehad over andere clubs in de Eredivisie. Ploegen als Cambuur, FC Dordrecht, PEC en Eagles speelden nog niet zo heel lang geleden jaren achtereen Jupiler League.
7 doelpunten gemaakt in de laatste 22 wedstrijden, dat is gewoon lachwekkend slecht. Dit sturen wij dan Europa in.