Play Offs Europees Voetbal

Play Offs Europees Voetbal

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
D6oqSEIWkAAOjUT.jpg:large

Groningen begon het seizoen in Arnhem met een 5-1 nederlaag, in Groningen won Groningen op 10 februari met 2-1.

Heracles verloor twee keer van Utrecht dit seizoen, in Almelo met 1-5 en in Utrecht met 3-1.

Ik ben wel blij met Vitesse als tegenstander voor Groningen, maar dat is vooral omdat bij wedstrijden van Vitesse vaak redelijk wat goals vallen. Hopelijk zaterdag ook, al zal het wel weer 0-1 of 1-0 of iets dergelijks worden.
In ieder geval leuk dat we zaterdagavond laat nog een mooi potje in Stad hebben, zonet gelijk maar een kaart gekocht.

Mario

Well-known member
Vitesse lijkt het meest in vorm van de vier, maar dat zegt weinig in dit soort wedstrijden.

Bonehead

Well-known member
Ja, lekker twee keer om 18:30 uur voetballen. Ik pas. Wel blij met FC Utrecht. Ondanks twee nederlagen zie Heracles daar meer kans tegen hebben dan tegen Vitesse. Overigens de enige keer dat Heracles Europees voetbal haalde schakelde het FC Groningen en FC Utrecht om. Wel net andersom, maar toen was het ook geen sprankelend seizoen.

Mario

Well-known member
Ja, lekker twee keer om 18:30 uur voetballen. Ik pas. Wel blij met FC Utrecht. Ondanks twee nederlagen zie Heracles daar meer kans tegen hebben dan tegen Vitesse. Overigens de enige keer dat Heracles Europees voetbal haalde schakelde het FC Groningen en FC Utrecht om. Wel net andersom, maar toen was het ook geen sprankelend seizoen.

Europees voetbal is ook niet geschikt voor Heracles fans, de laatste keer moesten ze een paar bergen over en raakte men al in paniek.

Bonehead

Well-known member
Europees voetbal is ook niet geschikt voor Heracles fans, de laatste keer moesten ze een paar bergen over en raakte men al in paniek.

Huh? Hier herken ik mij niet in. Ik ging keurig met de spelers en staf in een priv? vliegtuig en resideerde in het poepchique Sheraton in Porto. De enige lichte paniek was toen het bier dreigde op te raken. Daar hebben we toentertijd maar een bierhaalportugees voor geregeld.

ALenstra

Well-known member
Is destijds toch in het nieuws geweest. Er waren supporters die moesten inderdaad door allerlei hooggelegen slingerweggetjes door de bergen.Volgens die berichten waren veel fans zo bang dat ze overstuur waren.

erka

Well-known member
Utrecht netjes 0-2 gewonnen. Vitesse speelt heel slecht. Dit kan zomaar een dikke overwinning voor Groningen worden.

2-1, wederom laat gebrek aan scorend vermogen Groningen in de steek. Een beetje makkelijker scorende ploeg had er 5-1 van gemaakt.

Abubakari

Well-known member
Nouou, dat was dan wel een heel effici?nte ploeg geweest.
Maar verder eens, ik vond Groningen best aardig spelen en gezien de kansen is 2-1 dan wel wat karig.

delmaestro

Well-known member
Mooi. Schade beperkt gehouden in een kut pot. Dinsdag even rechtzetten, want de hekkensluiter van vlak voor kerst kan natuurlijk niet in Europa afgeslacht worden. Dat laten we liever aan Vites over...

erka

Well-known member
Groningen staat niet compact genoeg, veel te ver uit elkaar bij balverlies, daardoor kan Vitesse steeds zo doorlopen.

Bovenaan