PEC Zwolle Nieuwstopic

Mommiej

Well-known member
Gelukkig pakken ze het dan bij uitshirt beter aan qua kleur groen. Throwback naar de 80's toen Adidas ook kledingsponsor was.


F0Xp7XPWAAYBGch
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Mommiej

Well-known member
Czyborra wordt voor jaar gehuurd van Genoa. Heeft verleden bij Heracles. Volgens PEC is het een huur met een lucratieve optie die niet nader benoemd wordt.
 

Batigoal

Well-known member
Dat lijken me beiden wel prima aanwinsten voor Zwolle. Die Velanas vond ik regelmatig erg goed bij NAC en was duidelijk toe aan de Eredivisie. Czyborra kan me herinneren ook wel erg goed bij Heracles.
 

Mommiej

Well-known member
PEC de op papier directe vervanger voor Beelen ook aangetrokken. El Azzouzi komt over van Dordrecht en tekent voor 3 jaar met optie voor nog een jaar.
 

Mommiej

Well-known member
Ondertussen zijn de contracten van Meijer, Tutuarima en Kaparos ontbonden en gaat PEC Ferdi Druijf huren van Rapid Wien
 

Mommiej

Well-known member
PEC Zwolle nu ook nadrukkelijk bezig met (en dichtbij) het aantrekken van McNulty en Namli. Als die 2 komen dan wil PEC er verder alleen sowieso nog 1 buitenspeler bij hebben.
 

Mommiej

Well-known member
nog wat in- en uitgaande transfers bij PEC deze week:
in zijn Thomas Lam, Mac Nulty definitief en ook Divaio Bobson gaat vandaag of morgen tekenen.

uit sowieso Caschili, maar ook Kersten, Huiberts, Reijnders en Zitman staan op nominatie om weg te mogen.
 

gevegt

Well-known member
Voormalig clubarts Robbert Ponsen is overleden.
Deze man stond in het Zwolse ziekenhuis waar hij chirurg was bekend als 'The Saint'.
Waarom heb ik zelf meerdere malen ondervonden en speciaal toen hij mijn verbrijzelde onderbeen heeft gered met , een toen, vernieuwende operatie.
Onze band ging zover dat als ik ter controle, of nabehandeling kwam we samen een sjekkie op zijn kantoor rookten. Een fantastische arts die er geen doekjes om wonde over zijn eigen kleine missers en recht voor zijn raap was over de kans op genezing.
RIP.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
En als je het wilt hebben over wanbeleid:
Gangstad, in mei contract verlengd, mag nu definitief vertrekken en is op proef in Noorwegen
Fontana, die in maart bij de club kwam en in mei verlengde, mag nu definitief vertrekken
Campagne, die in juni bij de club kwam, mag nu definitief vertrekken en is op proef in Kroatie
 

Mommiej

Well-known member
TD Boudesteyn bezig aan laatste week, stapt uit zichzelf op, vindt zijn missie volbracht. Voorlopig worden taken door manager profscouting overgenomen totdat PEC bedenkt wat het verder met die positie wil gaan doen.
 
Bovenaan