Oud-Feyenoorders

Jozsef

New member
Oud-Feyenoorders

Juist. Waarom zou je hier ook wensen dat er een betere spits komt dan kooivechter Kazim? Echt flauwekul.
 
?

?uti

Guest
Had Guidetti graag zien komen maar het is toch ook wel lachwekkend dat hij nu kiest voor een Spaanse laagvlieger...

Die "laagvlieger" zat de afgelopen jaren wel heel dichtbij Europees voetbal. Belachelijk inderdaad dat je wedstrijden tegen Atletico, Real, Barca en Valencia verkiest boven Zwolle, Heracles, Excelsior en De Graafschap.
 

fr-keff

Active member
Žuti;34994 zei:
Die "laagvlieger" zat de afgelopen jaren wel heel dichtbij Europees voetbal. Belachelijk inderdaad dat je wedstrijden tegen Atletico, Real, Barca en Valencia verkiest boven Zwolle, Heracles, Excelsior en De Graafschap.

Heeft allemaal met geld te maken... Had Feyenoord hem dat 'zakcentje' gegeven stond die nu gewoon op een trainingsveld in Oostenrijk.
 

fr-keff

Active member
Žuti;34998 zei:
In deze wereld heeft alles met geld te maken.

Klopt. Maar we zullen zien of we nog iets gaan horen van Guidetti. Tegen de clubs als Zwolle, Heracles, Excelsior en De Graafschap zul je vaker scoren dan tegen Barcelona, Madrid en Valencia. Maar slim een 5 jarig contract met waarschijnlijk een lekker salaris dus daar hoeft hij zich geen zorgen meer over te maken.
 

Batigoal

Well-known member
Aangezien zijn contract in Engeland verlopen is maar in dit topic geplaatst.

Vlaar veel langer aan de kant dan verwacht

Ron Vlaar komt dit kalenderjaar mogelijk niet meer in actie. Na een operatieve ingreep staat de clubloze verdediger zeker vier maanden aan de kant.
Nadat zijn contract met Aston Villa was afgelopen besloot de dertigjarige verdediger onder het mes te gaan. Na een kleine operatie aan zijn linkerknie zou Vlaar na vier weken weer topfit zijn, maar de 31-voudige Oranje-international heeft veel langer nodig om te revalideren.

Ondanks de enorme tegenvaller blijft Vlaar positief over zijn toekomst. 'Ik ga mezelf klaarstomen zodat ik nog minimaal vijf jaar op het hoogste niveau kan acteren. Dus ook met het Nederlands elftal', reageert de voormalige speler van AZ, Feyenoord en Aston Villa.

Door de kwetsuur kan bondscoach Danny Blind geen beroep meer doen op Vlaar tijdens het restant van de EK-kwalificatiecampagne.

Bron: VI.nl

Het lijkt erop dat zijn carri?re na het sterke WK als een nachtkaars uit gaat. Zonde hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan vraag ik mij af of die transfer naar Southampton rond gaat komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Weet niet of hij aanbiedingen heeft gehad vanaf januari, zo ja dan heeft hij gegokt op een mooiere club en verloren dat hij nu voorlopig nergens aan de bak gaat komen.
 

SanMark.

Well-known member
Hij moet lekker naar een Nederlandse club gaan. Zorgen dat hij weer fit en dan kijken waar hij staat.

Ik denk dat de top 3 in Nederland best wat geld wil investeren om Vlaar weer fit te krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij moet lekker naar een Nederlandse club gaan. Zorgen dat hij weer fit en dan kijken waar hij staat.

Ik denk dat de top 3 in Nederland best wat geld wil investeren om Vlaar weer fit te krijgen.

Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon gebruik mag maken van alle faciliteiten om in de winterstop weer richting Engeland te gaan.
 

Fabian

Active member
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon gebruik mag maken van alle faciliteiten om in de winterstop weer richting Engeland te gaan.

Vraag is wel wie hem nog wil hebben na dit blessureleed. Het is toch een risico of hij nog dat niveau haalt. Hij heeft een behoorlijk krasje opgelopen.

Als Feyenoord zijnde kan ik begrijpen dat je dit risico wel zou willen aanvaarden overigens. Ik denk wel dat hij nog een niveau haalt waar Feyenoord wat aan heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zeker. Ik begrijp echter uit zijn eigen verhaal, dat hij nu weer eenzelfde investering wil gaan doen dan in zijn Feyenoord tijd. http://www.khalidzerrou.com/ron-vlaar/

Bij Feyenoord was hij ook lang aan het kwakkelen tot hij bewust wat meer tijd nam en terug kwam 1,5 keer zo breed en twee keer zo sterk. Toen is hij bij Feyenoord lange tijd fit geweest en bij Villa ging het volgens mij ook een tijd goed.

Geen idee wie er straks nog in hem wil investeren, maar het zou mij niets verbazen als Koeman hem er toch bij neemt. Het lijkt met echter handiger om bij Feyenoord het herstel programma te doen in alle rust dan in Engeland waar de druk om weer speeltijd te maken nogal groot is met hun volle voetbalagenda. Dan kan hij beter op 1 januari fit de overstap naar Southampton maken.
 

De Wolf

Well-known member
Ik gok dat Vlaar komend seizoen bij ons wat komt spelen. Daarna is hij misschien weer interessant voor andere clubs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PI-AIR heeft ons vorig seizoen Kazim aangesmeerd en loopt nu Kramer het Nederlands elftal in te schrijven als pinchhitter. Vreemde vogel die PI-AIR.
 

Pascallovic

Well-known member
Met Huntelaar, van Persie, De Jong en Dost hebben we inderdaad een te kort aan kopsterke spitsen bij Oranje en kunnen we een pinchhitter als Kramer wel gebruiken. Ik zou Van der Hoorn nemen, gewoon omdat het kan.
 
Bovenaan