[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

[OSM] DVK on Tour, Argentina, meld je aan!

• Belgie

Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

• Spanje

• Portugal

• Schotland

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Wigboldus

Well-known member
op het eind nog nummer 1 en 2 puntenverlies bezorgd. Bij de nummer 1 had ik daar een trainingskamp voor nodig. Zelf ben ik 6e ge?indigd. Ruim boven mijn doelstelling, maar verder niet bijzonder goed gespeeld. Vooral in het begin van de competitie veel verloren. Wel de minste doelpunten tegen en 3e qua doelsaldo.

Max

Administrator
Forumleiding
Nog idee?n over hoeveel spitskwaliteiten, leeftijd en waarde of doe maar wat?

PES5

Administrator
Forumleiding
Is er iemand die een keer moderator wil zijn? IK heb nog veel normale seizoenkaartdagen en die wil ik eerst opmaken. Daarna wil ik wel weer mod zijn.

Fabian van harte met je titel! Ik hoop dat ik die laatste pot van je win, dan kan ik nog drie plekken stijgen.. Spannend is het zeker rond plek 5.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb genoeg premium dagen. Moet je nog meer doen dan de volgende competitie kiezen?

Wigboldus

Well-known member
Ik weet niet of ik door ga. Ik was helemaal de bekerfinale vergeten. Ik had nog een trainingskamp bewaard voor deze wedstrijd. haha

Fabian

Active member
Is er iemand die een keer moderator wil zijn? IK heb nog veel normale seizoenkaartdagen en die wil ik eerst opmaken. Daarna wil ik wel weer mod zijn.

Fabian van harte met je titel! Ik hoop dat ik die laatste pot van je win, dan kan ik nog drie plekken stijgen.. Spannend is het zeker rond plek 5.

Bedankt. Maar sorry, heb het laatste potje toch gewonnen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat Fabian nu automatisch Mod is? Kun jij dat zien Fabian? Er staat nu dat we weer naar Denemarken gaan. Dat moet maar niet!

Fabian

Active member
Ik zie dat Fabian nu automatisch Mod is? Kun jij dat zien Fabian? Er staat nu dat we weer naar Denemarken gaan. Dat moet maar niet!

Hoe kan dat dan? Ik heb niets gedaan.

En nog een betere vraag... hoe zet ik dit stop?

Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Klaarblijkelijk gebeurt het vaker, maar er is iets aan te doen:

8. De competitie is gestart in een land waar ik niet heen wil, wat nu?
Zet je competitie van slot af. Geef, zodra het kan, het moderatorschap over aan de manager die een team heeft gekozen in jouw competitie. Wanneer je nog geen team had genomen, kan je nu de competitie verlaten. Wanneer je wel een team had genomen, heb je 2 mogelijkheden. Ontslag nemen (na een wedstrijd gespeeld te hebben) ?f je spreekt met de nieuwe moderator af, dat hij jou zal kicken. Gelimiteerde gebruikers kunnen na 3 dagen worden gekickt, seizoenskaarthouders na 7 dagen en premium seizoenskaarthouders niet.

Nik

Member
Fabian, je kan gewoon de competitie nog veranderen, aangezien we pas morgen naar een ander land verplaatsen.
Aangezien er op dit moment niemand 'Premium' is, ben jij aangewezen als Mod. Mocht je er niet uitkomen, laat het even weten. En daarnaast wel handig om te weten naar welk land we willen?

Wigboldus

Well-known member
Ik ga alleen door als het een grote competitie is. Portugal, Schotland of Brazili? of Argentini? mag ook nog wel.

Bovenaan