Oranje - Les Bleus

Oranje - Les Bleus

  • Hup Frankrijk! Dan ben je dus een landverrarder!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

PES5

Administrator
Forumleiding
Cilissen

Dumfries
De Ligt
Van Dijk
Blind

De Roon
F. de Jong
Wijnaldum

Bergwijn
Depay
Babel
 

gevegt

Well-known member
Het enige dat ik proef is dat het allemaal zo dramatisch niet meer is (voor zover het dat was) en dat het er weer een beetje op begint te lijken.

Na deze wedstrijd zal het weer tegenvallen en nadat de Duitsers over ons heen gewalst zijn, moet Koeman oprotten.
 

Unregistere

Well-known member
De Roon weer in de basis, zevende interlandje al. Mooi man! :duim:

#trotsopMarten

En verder gewoon alle ballen op Frenkie, oh Frenkie!

Vannmiddag toevallig nog langs de afslag Arkel gereden. Daar waar Frenkie vroeger uren aan zijn techniek schaafde in de weilanden. Toeristen die het Arkels Ommetje maakten, keken de ogen uit hoe dat kleine blonde ventje daar de bal aan zijn voet gekleefd hield. Roofvogels scheerden door de lucht op jacht naar een prooi. Frenkie had er geen oog voor. Konijnen, daar dribbelde hij soepeltjes om heen. Slalommend als Alberto Tomba in zijn beste dagen. Hooghoudend tot de duisternis inviel en zijn moeder hem kwam roepen om te eten. Dan liep-ie jonglerend langs stoepjes naar huis, schoof aan en at gewoon mee. Want dat doen ze in Arkel.

Voor eeuwig de beste voetballer die Jurgen Streppel nooit opstelde. Zeventig interlands later zal de gewezen Willem II-trainer het misschien ooit eens toegeven. ,,Die kleine, ja, hij was de beste. Maar ik was bang dat we met hem misschien twaalfde werden in plaats van elfde. Dus koos ik liever voor een houthakker."

Alle ballen op Frenkie uit Arkel!
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Positieve ontwikkeling als je het vergelijkt met de voorgaande interlands waar het vaak voor rust erg pover was. Dit oogt voorlopig zeer stabiel.

En met vertrouwen. En met een bepaald tactisch en voetballend idee. Ik word er wederom enthousiast van. Ken mij het verrotte dat er euforie ontstaat. Is gewoon terecht als je ziet waar we vandaan komen. Wereld van verschil.
 
Bovenaan