Oranje - Les Bleus

Oranje - Les Bleus

  • Hup Frankrijk! Dan ben je dus een landverrarder!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tussen het darten door de wedstrijd gezien, zag alleen maar Nederland in de aanval steeds :duim:
 

Janssen

Well-known member
Die tweede helft was perfect, maar in de eerste helft werden we toen redelijk weggespeeld. Gisteravond waren we 95 minuten lang beter dan een absoluut topteam.

Ja, maar hoe serieus we de Nations League moeten nemen weten we allemaal nog niet, daarvoor is het te pril. Dat het niet in de buurt van een WK komt lijkt me duidelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, maar hoe serieus we de Nations League moeten nemen weten we allemaal nog niet, daarvoor is het te pril. Dat het niet in de buurt van een WK komt lijkt me duidelijk.

Dat is ook zo. En Frankrijk was niet op 100%. Maar toch. Zeker met het oog op waar we vandaan komen, was het echt heel erg goed.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is ook zo. En Frankrijk was niet op 100%. Maar toch. Zeker met het oog op waar we vandaan komen, was het echt heel erg goed.

De spanning en euforie van de historische wedstrijden op eindtoernooien waren er niet, al was het gisteravond wel gewoon erg goed en volgens mij heel tof qua sfeer. Ik werd als tv-kijker in ieder geval erg blij ervan.
 
Bovenaan