Als de grootste club ter wereld je wil hebben en je kan een miljoen plus per jaar gaan verdienen. Dan ben je toch gek als je nee zegt.
Die jongen is toch bij heel veel clubs op bezoek geweest met rondleidingen en verschillende ontmoetingen? Sowieso ook bij Liverpool en Ajax.Real Madrid heeft het ook slim aangepakt. De familie met een priv?vliegtuig naar Madrid gebracht, rondleiding, ontmoeting met de stervoetballers van de club enzovoort. Geld zou geen rol spelen voor Martin Odegaard want zijn familie zou al rijk zijn, zo had ik begrepen. Maar het was inderdaad beter om eerst een tussenstop te maken bij een kleinere club.
Dat zou mij dan wel verbazen. Ik heb wel het idee dat Overmars daar bijdehand genoeg voor is om niet voor een ander op te leiden zonder er wat aan te verdienen.
Dan had Real Beter gelijk kunnen zeggen hier Ajax, heb je 5 jaar lang gratis en voor niets een speler, over 5 jaar komen we hem ophalen.
Cuenca?Bojan? Sanogo?
Cuenca?
Ja dat is dus een wezenlijk verschil. Guidetti was een directe versterking voor de basis.Dat zou helemaal waanzin zijn. Anderzijds heeft Feyenoord daar natuurlijk ook al aan meegedaan door Guidetti een jaar te huren. Al hadden we toen in de jeugd voor die positie ook niet echt alternatieven rondlopen. Wat Ajax met een volle bankrekening met een Sanogo moet is mij verder ook al een raadsel.
Ja dat is dus een wezenlijk verschil. Guidetti was een directe versterking voor de basis.
Gaat erom hoe je het doet.Die jongen is toch bij heel veel clubs op bezoek geweest met rondleidingen en verschillende ontmoetingen? Sowieso ook bij Liverpool en Ajax.