Onsportieve acties

De Wolf

Well-known member
Naar aanleiding van de veelbesproken actie van Veltman die door de Britten zelfs tot meest onsportieve actie ooit werd gebombardeerd.

Natuurlijk zijn er ook genoeg voorbeelden van andere spelers die onsportief gedrag vertonen.
Een aantal jaar geleden bijvoorbeeld Luiz Adriano die doodleuk even een terugspeelbal naar de keeper onderschept om vervolgens de keeper te omspelen.

Ik vraag mij af of er meer van dit soort voorbeelden zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Rivaldo die de bal op zijn been krijgt en naar zijn hoofd grijpt en de tegenstander krijgt rood. WK 2002.
 

Marinos

Well-known member
Ik kon er wel om lachen, maar vooral omdat een vergelijkbare actie begin dit seizoen bij m'n eigen team ook voorgekomen is.
 

Batigoal

Well-known member
Henk Fr?ser die zijn doelman een blessure laat veinzen zodat hij een tactische bespreking kan houden met zijn team.
 

Pascallovic

Well-known member
Nagenoeg heel Arsenal tegenover van Nistelrooy toen hij een penalty tegen de lat schoot in 2003.

Of Roy Keane natuurlijk die nog weleens iemand zijn carri?re heeft be?indigd met een doodschop. Ook niet zo heel sportief.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom meteen zo denigrerend? Ik dacht dat t Letland was. Blijkbaar was t Andorra. Jij bent Mod toch? Geef dan t goede voorbeeld svp.

Mod? Ik ben een dictator als ik de Feedbacksectie moet geloven :rumcolaa:

Ooit een dictator het goede voorbeeld zien geven? Ik ook niet. Slimpie.
 
Bovenaan