JFK
Well-known member
Het is best wel zielig als je er over nadenkt, ja. Misschien moet Blind hem eens selecteren voor Oranje om hem een hart onder de riem te steken.
Als Blind dat doet, dan volgt er een volksopstand. Ik doe in ieder geval mee.
Het is best wel zielig als je er over nadenkt, ja. Misschien moet Blind hem eens selecteren voor Oranje om hem een hart onder de riem te steken.
Klopt, en Pr?pper nog steeds vaak verkeerd loopt.Valt me op dat Pereiro slecht kijkt.
Hm, Gullit heeft dezelfde kritiek. Ik weet niet of dat nou voor Gullit of voor mij pleit :sad:
Hm, Gullit heeft dezelfde kritiek. Ik weet niet of dat nou voor Gullit of voor mij pleit :sad:
Iedereen ziet het toch? Alleen Guardado op het middenveld is goed.
En die speelt voor zijn doen weer matig.
Kijk nou eens om je heen dan!! Of schiet.
Gewoon een strafschop.
Hoeveel halve liters bier heb je op ?:rumcolaa:
Wanneer je PSV al grappig vindt in Europa dan heb je vast in je broek gepist bij het zien van de andere ploegen die in de EL speelden.Haha. Weer buitenspel...Sjongejongejonge.
WEER een beweging te veel. Schiet dan gewoon Locadia pummel
Wanneer je PSV al grappig vindt in Europa dan heb je vast in je broek gepist bij het zien van de andere ploegen die in de EL speelden.