Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Isimat als extra slot op de deur, ipv Narsingh....

Pfff.... Dat je dat slot op de deur hebt snap ik wel, maar haal dan de man met permanent dozen om de schoenen (Locadia dus) eruit. Met Narsingh heb je iemand voor de counter....
 

Janssen

Well-known member
Isimat als extra slot op de deur, ipv Narsingh....

Pfff.... Dat je dat slot op de deur hebt snap ik wel, maar haal dan de man met permanent dozen om de schoenen (Locadia dus) eruit. Met Narsingh heb je iemand voor de counter....

Als je niet ziet hoe belangrijk Locadia is heb je er echt geen kaas van gegeten, sorry.
 

JMD

Well-known member
Negen assists in de Eredivisie misschien? Dat is net zoveel als Guardado die als heel belangrijk gezien wordt. Verder lukken zijn acties natuurlijk niet altijd maar er gaat altijd dreiging vanuit.
Jij weet net zo goed als ik dat de waarde van Guardado niet in de assists of goals zit... Vorig jaar leverde die pas in maart een bijdrage aan een goal (in die zin dat alleen een assist of goal geteld wordt), maar toen wist iedereen al dat Guardado van exceptionele waarde was voor PSV.
 

JMD

Well-known member
3 aanvallers van de 22 spelers op het veld. Had wel wat avontuurlijker gemogen, zeker van de thuisploeg.

Het wordt geen aanvallend duel vandaag nee, maar als dat een lange 0-0 oplevert ben ik tevreden, zeker omdat dat de kansen van PSV op een stuntje vergroot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan