Gefeliciteerd mannen, ik schakelde in bij de tweede van PSV. Verdiende zege? Wolfsburg matig of PSV goed?
Als ik PSV zo zie voetballen dan moet ik toch eerlijk bekennen dat Feyenoord en Ajax mogen hopen op de titel want qua selectie is dit wel de top in Nederland, maar ja, gelukkig is PSV zo labiel als de pest, net als Feyenoord en Ajax ,dus het zal er om spannen.
Jazeker. Ik vond de Duitsers de vorige keer wel aardig voetballen dus vandaar dat ik wel verbaasd Was toen ik inschakeldeMag beide ook?
Ze misten de ex-Veulens.Je moet er niet aan denken dat Wolfsburg verder bekert in de CL, wat is dat een saaie club om naar te kijken, in de BundesLiga ben ik er ook geen fan van.
Weg met die lui, hup, weg.
Ze misten de ex-Veulens.
500ste CL goal vanavond en JMD die ons daar niet van op de hoogte bracht.
Valt me tegen van je JMD.
Toen Dzeko en later Diego er nog speelden was het nog weleens het aankijken waard.
500e CL goal van een NL ploeg???
Jazeker. Ik vond de Duitsers de vorige keer wel aardig voetballen dus vandaar dat ik wel verbaasd Was toen ik inschakelde
Was dat het jaar dat ze kampioen werden (2009). Toen was het een leuke ploeg ja.
van PSV.
Piet Fransen maakte voor jullie ooit in 1955 de eerste uit in Wenen tegen Rapid Wien.
Uitslag 6-1 voor Rapid.
Dat weet zelfs een Feyenoord supporter!mg:
CL moet zijn Europees, stop de tijd, ik kies de magnetron.
van PSV.
Piet Fransen maakte voor jullie ooit in 1955 de eerste uit in Wenen tegen Rapid Wien.
Uitslag 6-1 voor Rapid.
Dat weet zelfs een Feyenoord supporter!mg:
CL moet zijn Europees, stop de tijd, ik kies de magnetron.
Toen speelde Diego nog bij Werder Bremen maar in dat jaar werden ze inderdaad met Dzeko kampioen met heel leuk voetbal.
Dat doelpunt van Piet heb je zeker, gekluisterd aan de radio, live meegemaakt anders wist je dat niet.