Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Zo'n per ongeluk tegen je elleboog geschoten bal is tegenwoordig inderdaad een 100% strafschop, belachelijke ontwikkeling, dat was ooit gewoon aangeschoten hands en door voetballen.

Zat net even de samenvattingen van de afgelopen 2 dagen CL terug te kijken en er was zelfs een penalty voor hands (bij ik meen Leverkusen - Roma) waarbij de bal tegen de arm aankwam die de speler achter zich had en dus nooit kon zien dat die bal er tegenaan kwam.
 

gevegt

Well-known member
De jeugd heeft het goede voorbeeld al gegeven,

EINDHOVEN - Nadat Jong PSV maandagavond al voor spektakel zorgde voor Telstar, zorgde ook PSV A1 dinsdagmiddag voor opwinding op De Herdgang.


De ploeg speelde in de Youth Champions League tegen VfL Wolfsburg onder 19. De ploeg van Geert Brusselers won in de slotseconde van VfL Wolfsburg, dat vlak voor tijd op 1-1 was gekomen. Joey Konings maakte alsnog de 2-1, op aangeven van Sam Lammers. Diezelfde Lammers had met een fraaie koptreffer de 1-0 aangetekend. In de slotfase profiteerde de jonge PSV-spits van een enorme blunder in de defensie van de Duitsers. Lammers nam de bal daarop mee, passeerde nog knap een man en bediende de vrijstaande Konings.

PSV A1 houdt door de overwinning nog uitzicht op overwintering in Europa, al moet de ploeg dan waarschijnlijk wel de twee laatste wedstrijden winnen.
Bron ED
 

JMD

Well-known member
Omdat we gaan aanvallen!

Dan nog. Hendrix als controleur, Guardado en Pr?pper als aanvallende middenvelders. Nu Maher erin komt, zal Guardado op de plaats van Hendirx gaat staan en dat vind ik toch net iets minder.

En daarbij, aanvallen tegen een Duitse ploeg... Dat is wel heel erg vragen om problemen.
 

gevegt

Well-known member
Dan nog. Hendrix als controleur, Guardado en Pr?pper als aanvallende middenvelders. Nu Maher erin komt, zal Guardado op de plaats van Hendirx gaat staan en dat vind ik toch net iets minder.

En daarbij, aanvallen tegen een Duitse ploeg... Dat is wel heel erg vragen om problemen.

Tuurlijk niet, we gaan ze he-le-maal zoek spelen!

Hup PSV!
 

Shayman

New member
Dan nog. Hendrix als controleur, Guardado en Pr?pper als aanvallende middenvelders. Nu Maher erin komt, zal Guardado op de plaats van Hendirx gaat staan en dat vind ik toch net iets minder.

En daarbij, aanvallen tegen een Duitse ploeg... Dat is wel heel erg vragen om problemen.

Mee eens hoor, enige reden had kunnen zijn wanneer Hendrix had gespeeld op de plek van Brumhahaha maar dat is het ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan