Volgende pot thuis of uit tegen Wolfsburg? Is VW daar geen grootaandeelhouder overigens?
Volgende pot thuis of uit tegen Wolfsburg? Is VW daar geen grootaandeelhouder overigens?
Daar heeft hij ook gelijk in.Maher vond dat PSV in de 2e helft klasse gespeeld heeft...
Tsja.
Dat kan niet in Duitsland.Wel groot aandeelhouder.
Ik vind Cocu zijn commentaar nu al stuitend. Hij doet net alsof het wel prima was vandaag, ook de eerste helft.
Schandalig h????Ik vind Cocu zijn commentaar nu al stuitend. Hij doet net alsof het wel prima was vandaag, ook de eerste helft.
Als niet PSV fan is dat uitstekend om te horen.
Ik vind Cocu zijn commentaar nu al stuitend. Hij doet net alsof het wel prima was vandaag, ook de eerste helft.
Van Bronckhorst doet hetzelfde bij Feyenoord en Frank de Boer hetzelfde bij Ajax. Die vertellen sprookjes voor de camera. Zo overtuigend de spelers dezelfde sprookjes herhalen vrees ik dat ze intern ook raaskallen.
Van Bronckhorst doet hetzelfde bij Feyenoord en Frank de Boer hetzelfde bij Ajax. Die vertellen sprookjes voor de camera. Zo overtuigend de spelers dezelfde sprookjes herhalen vrees ik dat ze intern ook raaskallen.
Geef mij Fraser maar.
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/art...faalden-in-eerste-helft-op-alle-fronten.dhtml
Ik heb het interview op tv gemist, maar ik kan in dit artikel nergens uit opmaken dat hij het de 1e helft wel mee vond vallen.
Aan de bal vond hij het niet slecht,nou dat klinkt niet vreemd, tenslotte zijn het de betere voetballers van Nederland dus dat is niet zo raar.
Ik denk dat Cocu meerdere persoonlijkheden bezit.