Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was een strafschop. Met zn rechterbeen raakt ie de bal maar kijk eens naar het linkerbeen van Moreno. Schandalige tackle.

Ik vond het ook wel heel hard en een strafschop, maar ik geloof niet dat er opzet was.
 

JMD

Well-known member
Ik vond het ook wel heel hard en een strafschop, maar ik geloof niet dat er opzet was.

Nee, volgens mij ook geen opzet, maar als je er zo in gaat loop je dat risico om je tegenstander zwaar te blesseren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, volgens mij ook geen opzet, maar als je er zo in gaat loop je dat risico om je tegenstander zwaar te blesseren.

Dat is ook gebeurd. Hij heeft letterlijk Shaw zijn been gebroken. Lompe boer. Ongekend dat het geen strafschop was. Maar goed.
 

JMD

Well-known member
Over penalty's gesproken: de laatste penalty die PSV kreeg in de CL dateert van oktober 2001, Lazio uit.
Sindsdien heeft PSV 56 duels gespeeld...
 

erka

Well-known member
Andersom zou de wereld te klein zijn geweest als een PSV-er zo finaal doormidden zou zijn getrapt.
 

Bernardo

Well-known member
Had dan ook rood moeten zijn, doorgebroken speler. PSV niet te klagen in 4 dagen over de arbitrage.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
[video]https://mtc.cdn.vine.co/r/videos_h264high/9997F949D31255646393658945536_SW_WEBM_144234362823 250fd2a259e.mp4?versionId=7LE4seKQ2Gq_8077p.1P0.uQ bfnsW7sS[/video]

Eigenlijk is dit wel een rode kaart ja. Achterlijk inkomen.
 

gevegt

Well-known member
Guardado moet een beetje meer op zijn positie blijven spelen anders lopen ze straks zo een keer door.

Hup PSV!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan