Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
PSV zal moeten verkopen. Strop van 5 miljoen op de begroting. Het zal toch niet dat ze straks echt eigen jeugd de kans moeten geven?

Zo'n Arias trouwens, die is wel toe aan een stap hogerop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat dachten we de vorige keer ook en toen stapte de gemeente in en een paar dagen later stonden Mertens, Strootman en Wijnaldum op de Hertgang.
 

Janssen

Well-known member
Het is een opsomming van de feiten. Wij zijn uit het dal geklommen. Mede dankzij de transfer van Wijnaldum naar PSV.

Ja eerst maar eens zien hoelang dat duurt oke? Tot een jaar geleden hadden jullie 15 jaar lang net zoveel gewonnen als Fortuna.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ons Europees voetbaltopic

Ja eerst maar eens zien hoelang dat duurt oke? Tot een jaar geleden hadden jullie 15 jaar lang net zoveel gewonnen als Fortuna.

Een jaar geleden en dan 15 jaar tijd?

Ik heb die UEFA Cup en die twee bekers van Fortuna Sittard even gemist. Verder zijn we sinds het vertrek van Wijnaldum een keer eerste, twee keer tweede, twee keer derde en een keer vierde geworden. Dat lijkt mij wel uit het dal van de tiende plaats stappen. Zes seizoenen lang lijkt mij geen incident. Gemiddeld gezien eindigde PSV in die zes seizoenen 0,17 plaats hoger. Dat lijkt mij een verwaarloos verschil en zeker gezien de begroting. Als Ajax niet zo keihard had gefaald, dan was het zelfs gelijk.

Verder moet je niet gaan huilen als iemand over Fortuna begint als je ze zelf erbij haalt. Je post vandaag net zoals PSV gister voetbalde.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ons Europees voetbaltopic

Zoals in iedere competitie de beker na de landstitel de belangrijkste prijs is. Maar goed in de door jou genoemde vijftien jaar een UEFA Cup en twee bekers. Verder een wederopstanding van zes jaar. Wat was jouw punt ook alweer?
 

Eresd?g?

Banned
Hebben we in t Europees voetbal topic van PSV nou een discussie tussen een Feyenoorder en een Fortunatist? Het moet niet gekker worden.... Waar blijven JMD, Gevegt en consorten? :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn punt was dat er nog steeds gehuild was om Wijnaldum.

Als opsommen van feiten (een lijstje van drie spelers waaronder Wijnaldum) huilen om Wijnaldum is, dan heb jij helemaal gelijk. Ik denk dat jij vooral aan het janken bent. Gelukkig keek je gisteren naar damesvoetbal. Als je gisteren naar PSV had gekeken, dan was de schade groter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben we in t Europees voetbal topic van PSV nou een discussie tussen een Feyenoorder en een Fortunatist? Het moet niet gekker worden.... Waar blijven JMD, Gevegt en consorten? :D

Janssen is gewoon een halve PSV-er als het op dit soort dingen aankomt. Anders valt zijn allergie voor Ajax en Feyenoord ook niet te verklaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan