Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Tussenstand bij Atleti - Bayern is ook ongunstig. Bayern zal nu moeten tegen PSV, dus die gaan voluit.

Dat is zeker zo, maar ik denk dat je niet eens naar die 2 ploegen moet kijken. Die gaat PSV echt niet voorblijven na 6 duels.
Gewoon zorgen dat je 3e wordt, verder in de EL. Met een beetje mazzel bij de loting kan je dan nog 1 of 2 rondjes overleven misschien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is zeker zo, maar ik denk dat je niet eens naar die 2 ploegen moet kijken. Die gaat PSV echt niet voorblijven na 6 duels.
Gewoon zorgen dat je 3e wordt, verder in de EL. Met een beetje mazzel bij de loting kan je dan nog 1 of 2 rondjes overleven misschien.

Ook voor de derde plaats is het ongunstig als je twee keer van Bayern verliest. Er vanuit gaande dat je ook in Madrid verliest. Dan moet je hopen dat Rostov geen punten meer pakt, maar dan moet je het thuis afmaken tegen ze.
 

JMD

Well-known member
Ook voor de derde plaats is het ongunstig als je twee keer van Bayern verliest. Er vanuit gaande dat je ook in Madrid verliest. Dan moet je hopen dat Rostov geen punten meer pakt, maar dan moet je het thuis afmaken tegen ze.

Als je hier gelijkspeelt mag Rostov zelfs 1x winnen tegen Bayern en Atletico en dan nog ben je bij winst in de laatste speelronde zeker van plaats 3.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je hier gelijkspeelt mag Rostov zelfs 1x winnen tegen Bayern en Atletico en dan nog ben je bij winst in de laatste speelronde zeker van plaats 3.

Oh ja, onderling resultaat telt. Maar dan nog, wat een druk komt er dan op die wedstrijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker treuzelen bij de laatste ingooi. Lekker handig.

Ik zou wel eens een penalty reeks willen zien tussen PSV en Cillessen.
 

JMD

Well-known member
Twee punten laten liggen. Zonde.

Zeker...

In december zullen we weten hoe duur deze punten gaan worden. Normaal gesproken zie ik dit Rostov geen punten pakken tegen Atletico of Bayern (of althans: niet meer dan 3), dus is een zege van PSV in Eindhoven op Rostov genoeg om 3e te worden.

Ik vrees dat Bayern en Atletico gewoon een maatje te groot zijn. Ben benieuwd in welke mate we weggespeeld gaan worden in Beieren over 3 weken. Krijgen wij ook met 5-0 op de kloten?
 

JMD

Well-known member
Lekker treuzelen bij de laatste ingooi. Lekker handig.
Het was wel duidelijk waar PSV voor ging. Zag je ook bij die rush van Arias in de 92e minuut, hij gaf gewoon aan met zijn hand: 'rustig aan'

Ik zou wel eens een penalty reeks willen zien tussen PSV en Cillessen.

Ja, ik ook.... Daarom hoopte ik vorig jaar al op een penalty voor PSV in het duel tegen Ajax...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan