Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Active member
Ik mis vakkiex toch wel een beetje. Hij was nog zo actief in de Ajax sectie in hun uitwedstrijd tegen Rostok...

Zaak om PSV kampioen te laten worden. Dit soort ploegen rollen we op in de voorronde.... op zeker.

3-0 ... nou ga zelfs IK het zielig vinden voor Ajax.

Wat is dit voor een verdediging? On-ge-loof-lijk.

Ik hoop zo ontzettend dat PSV deze Russen loot. Please please please!
 

JMD

Well-known member
Hoe kan je zo het kopduel verliezen.
Dat kan nog gebeuren, ik vind het erger dat geen van die 3 andere verdedigers vol voor dat schot gaan, maar die Poloz gewoon laten schieten...


Dus tegen Atletico loop je in 300 minuten slechts 1 tegengoal op, maar tegen dit Rostov 2 in 35 minuten. Gewoon er te makkelijk over denken?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat kan nog gebeuren, ik vind het erger dat geen van die 3 andere verdedigers vol voor dat schot gaan, maar die Poloz gewoon laten schieten...


Dus tegen Atletico loop je in 300 minuten slechts 1 tegengoal op, maar tegen dit Rostov 2 in 35 minuten. Gewoon er te makkelijk over denken?

'T is gewoon een hele lepe ploeg. Heel anders tegen voetballen dan tegen Atletico.
 

JMD

Well-known member
Die eerste zeker. Die tweede viel toch wel mee?

Die verdedigers mogen toch wel voor die bal gaan nadat Isimat de kopbal verliest. Ze laten die Poloz gewoon schieten.


2-2 afgekeurd. Terecht, Narsingh stond weer eens buitenspel...
 

JMD

Well-known member
Als je het met zo'n slechte eerste helft op 2-2 kunt houden, dan kan je hier gewoon winnen als je goed gaat spelen in de 2e helft.

Net zon slechte 1e helft als vorig jaar in Moskou, alleen toen stonden we 3-0 achter bij rust....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan