Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Toch nog altijd beter dan niet in het stadion zitten en wel klagen dat je de spelers na afloop niet mag interviewen. :)

Slegers was er niet van op de hoogte dat hij er niet was, en toch gaf hij El Sierd een verbod. De perschef was weer goed op de hoogte.
 

vakx2.0

Banned
Slegers was er niet van op de hoogte dat hij er niet was, en toch gaf hij El Sierd een verbod. De perschef was weer goed op de hoogte.

Jij en ik weten dat het anders zat, SM.
Slegers wist dat Sierd er niet was, daarom gaf hij Ziggo te verstaan dat er geen spelers voor de Ziggo microfoon zouden komen.
Raar eigenlijk... er waren dus WEL Ziggo-reporters in Eindhoven, maar de verslaggever zat in een bezemkast in Amsterdam.
 

JMD

Well-known member
Jij en ik weten dat het anders zat, SM.
Slegers wist dat Sierd er niet was, daarom gaf hij Ziggo te verstaan dat er geen spelers voor de Ziggo microfoon zouden komen.
Raar eigenlijk... er waren dus WEL Ziggo-reporters in Eindhoven, maar de verslaggever zat in een bezemkast in Amsterdam.

Er was minstens 1 verslaggever van Sport1, want die deed een standupper voor het duel vanaf de rand van het veld. Des te vreemder dat ze dat Sierd niet lieten doen.
 

SanMark.

Well-known member
Jij en ik weten dat het anders zat, SM.
Slegers wist dat Sierd er niet was, daarom gaf hij Ziggo te verstaan dat er geen spelers voor de Ziggo microfoon zouden komen.
Raar eigenlijk... er waren dus WEL Ziggo-reporters in Eindhoven, maar de verslaggever zat in een bezemkast in Amsterdam.

Wat krom is kun je niet recht lullen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom speelt PSV met een B-team tegen Rostov? Rostov maakte weinig indruk tegen Ajax, maar dit lijkt op onderschatting.
 

JMD

Well-known member
1-0... Lekker jongens

Het gaat hetzelfde als vorig jaar bij CSKA. Ben benieuwd of ze nu ook weer pas bij 3-0 wakker worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan