Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Is toch triest dat zo'n clown een heerlijk avondje voetbal kan verneuken. Die Atkinson doet echt alles verkeerd. Eerst netjes volgens de regels van de UEFA fluiten (=alles in het voordeel van de grote club) en als het toch te veel opvalt, maar een keer een cadeautje geven in de vorm van een pingel. Misschien moet hij maar eens gewisseld worden in de rust. Drama!!!!
 

JMD

Well-known member
Ze doen bij Ziggosport nou net of PSV beter was dan Atletico, dat vond ik nou ook weer niet. Het was net als vorig seizoen in de CL verdedigend en op het middenveld goed, maar voorin gewoon tandeloos.

Volgens mij heeft PSV nu 1x op goal geschoten (die pingel) en Atletico 9x. Dat geeft ook de verhouding niet weer overigens. Het is qua duel gelijk opgaand. Jammer van die 0-1.
 

Eresd?g?

Banned
Waarom neemt Pr?pper de pingels niet? Heeft een prima schot. Die van Guardado was gewoon niet genoeg naar de zijkant geschoten. Je staat niet tegen ??n of ander lulletje rozenwater maar tegen ??n van de betere keeper ter wereld momenteel. Erg erg jammer....
 

Maasveld

Well-known member
En ook hier missen we....

Jongens, laten we maar geen penalty's meer nemen...
Ongelooflijk.


Overigens was deze niet eens zo slecht ingeschoten.
Niet slecht ingeschoten? Halfhoog, metertje van het midden af, je moet Cillessen heten als keeper wil je die niet hebben.
Is toch triest dat zo'n clown een heerlijk avondje voetbal kan verneuken. Die Atkinson doet echt alles verkeerd. Eerst netjes volgens de regels van de UEFA fluiten (=alles in het voordeel van de grote club) en als het toch te veel opvalt, maar een keer een cadeautje geven in de vorm van een pingel. Misschien moet hij maar eens gewisseld worden in de rust. Drama!!!!
Wat verneukt hij precies? Volgens mij is het een vrij aardige pot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch gek. Volgens mij was Guardado altijd een zekerheidje met strafschoppen. Blijft een raar mentaal iets.
 

JMD

Well-known member
Toch gek. Volgens mij was Guardado altijd een zekerheidje met strafschoppen. Blijft een raar mentaal iets.

Nee, miste er 2 seizoenen terug ook een paar... Stond sindsdien onderaan de lijst. Maar goed, je staat bij PSV met al die missers zo weer bovenaan....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan