JMD
Well-known member
Nou die was in elk geval strak ingeschoten.
We gaan vooruit.... Misschien dat we eind 2017 fatsoenlijk penalty's kunnen nemen.
Nou die was in elk geval strak ingeschoten.
Waarom nam de Jong die penalty niet ?
Niet slecht ingeschoten? Halfhoog, metertje van het midden af, je moet Cillessen heten als keeper wil je die niet hebben.En ook hier missen we....
Jongens, laten we maar geen penalty's meer nemen...
Ongelooflijk.
Overigens was deze niet eens zo slecht ingeschoten.
Wat verneukt hij precies? Volgens mij is het een vrij aardige pot.Is toch triest dat zo'n clown een heerlijk avondje voetbal kan verneuken. Die Atkinson doet echt alles verkeerd. Eerst netjes volgens de regels van de UEFA fluiten (=alles in het voordeel van de grote club) en als het toch te veel opvalt, maar een keer een cadeautje geven in de vorm van een pingel. Misschien moet hij maar eens gewisseld worden in de rust. Drama!!!!
Waarom nam de Jong die penalty niet ?
Toen ik de herhaling zag leek ie idd al veel slechter... Maar goed, vergeleken met die pingel van De Jong was het al een verbetering.Niet slecht ingeschoten? Halfhoog, metertje van het midden af, je moet Cillessen heten als keeper wil je die niet hebben.
Heb je gekeken??Wat verneukt hij precies?
En ook nog eens spits!Snap ik ook niet. Luuk, is toch de aanvoerder? Die moet toch de ploeg op sleeptouw nemen?
Toch gek. Volgens mij was Guardado altijd een zekerheidje met strafschoppen. Blijft een raar mentaal iets.
Heb je gekeken??
Nee, maar uit de verschillende reacties lees ik dat het een lekker potje is.
Het potje is erg leuk,