Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Als opsommen van feiten (een lijstje van drie spelers waaronder Wijnaldum) huilen om Wijnaldum is, dan heb jij helemaal gelijk. Ik denk dat jij vooral aan het janken bent. Gelukkig keek je gisteren naar damesvoetbal. Als je gisteren naar PSV had gekeken, dan was de schade groter.

Oh ik had je post over de Gemeente moeten lezen als een constructieve bijdrage. Dat wist ik niet.

Janssen is gewoon een halve PSV-er als het op dit soort dingen aankomt. Anders valt zijn allergie voor Ajax en Feyenoord ook niet te verklaren.

Tuurlijk wel, het zijn gewoon kutclubs.
 

JMD

Well-known member
PSV zal moeten verkopen. Strop van 5 miljoen op de begroting. Het zal toch niet dat ze straks echt eigen jeugd de kans moeten geven?
Zo'n Arias trouwens, die is wel toe aan een stap hogerop.
We speelden gisteren in de basis al met 5x eigen jeugd volgens mij (Zoet, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Locadia), maar dat moet je wel willen zien natuurlijk.
Is de strop 5 miljoen? Dacht dat de EL niet zoveel opleverde.... Volgens mij levert CL iets van 12miljoen op voor de kampioen van NL. Dan vind ik dat verschil nog niet eens zo groot.

Dat dachten we de vorige keer ook en toen stapte de gemeente in en een paar dagen later stonden Mertens, Strootman en Wijnaldum op de Hertgang.
6 jaar na dato nog steeds beginnen over een constructie waarvan zelfs de EU gezegd heeft dat het goed is en dat het dus geen gemeentesteun was... Net zo kansloos als PSV gisteren. Maar goed, we weten wie het post.

Hebben we in t Europees voetbal topic van PSV nou een discussie tussen een Feyenoorder en een Fortunatist? Het moet niet gekker worden.... Waar blijven JMD, Gevegt en consorten? :D
Ik zat op de boot naar Engeland, internet was belabberd en werkte totaal niet... Heb alleen radio gehoord, en hoorde dat Brenet 1 van de slechtsten was (tsja...), dat ie rood had moeten hebben, dat PSV weer niks cre?erde, dat het vooral bloedeloos heen en weer spelen was. Dat is dus al 2 jaar aan de gang, waarom krijgt Cocu zoveel krediet. Utrecht komt na 1 minuut voor, simpelweg omdat ze direct gewoon aanvallen. PSV speelt de bal eerst 5 minuten heen en weer en durven dan aan te vallen.
Mag toch hopen dat Cocu snel opzout, anders is over een week of 4 het seizoen over.
Gerbrands en Brands liepen vorig jaar te zwetsen dat ze meer evaluatietijd hadden dan Ajax en Feyenoord. Dat was al een onzinopmerking, maar blijkbaar hebben ze niks gedaan bij die evaluatie, en hebben ze gewoon besloten aardig te blijven tegen elkaar.


Mooi, over iets meer dan 27 uur kunnen we aan de evaluatie seizoen 2017-2018 beginnen... Het zal morgen wel weer hemeltergend langzaam en traag gaan, met de instelling van 'het zal wel goed komen'. Zeg maar zoals het vorig seizoen continu ging...

Kwam van de week de samenvatting PSV - Zulte Waregem tegen... Dat Zulte werd helemaal weggespeeld en PSV startte vanaf minuut 1 fel. Zo'n PSV wil ik zien. Afjagen die handel.

Ben benieuwd of Cocu Brenet weer opstelt. Zal wel, kan ie mooi weer een pingel veroorzaken. Dus we moeten er sowieso 2 maken om door te gaan...

Toch wel lekker dat je aan een seizoen begint waarvan je weet dat het over een week of 6 al weer over is... Gezien ons septemberprogramma is die kans zeer re?el.
Ik zat er niet ver naast...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ons Europees voetbaltopic

PES5 stelt dat PSV nu spelers moet gaan verkopen. Ik geef aan dat de vorige financi?le problemen niet op die manier zijn opgelost. Of dat zes jaar geleden of vorig jaar was doet er niet toe.

Hoezo mag de manier waarop PSV de vorige keer haar financi?le problemen heeft opgelost niet worden aangehaald JMD? Het is een feit dat toen de gemeente is ingestapt en het is een feit dat PSV toen geen spelers heeft verkocht, maar gekocht. Met een waardeoordeel over de manier waarop kom jij indirect zelf.

Maar als een autist zal jij mijn waardeoordeel uit je schriftje op willen dreunen. Dan ben jij echter degene die een discussie van zes jaar geleden opgraaft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan