Oefencampagne 2018/2019

JMD

Well-known member
Ja dat is ook belachelijk. Klopp zei daar van de week ook al iets over. Die komt in de situatie dat straks vier van zijn beste spelers pas een week in training zijn als de competitie begint. Hij zei overigens dat Spurs het wat dat betreft nog beroerder heeft, met liefst 9 spelers. En het wordt alleen maar erger met straks die Nations League er ook bij.
Mwah, die Nations League zal niet veel impact hebben hoor, komen in plaats van vriendschappelijke interlands, en die eindronde is begin juni, ook op het moment dat er vriendschappelijke interlands zijn.

Het WK is eigenlijk 1 week te laat geweest, maar anders kreeg men de kalender niet rond volgens mij. Dus dat is gewoon het probleem. Maar ja, 'it's all about the money'. Klopp heeft natuurlijk wel een punt, maar de enige manier waarop men die kalender kleiner kan maken is ?f terug naar bv 18 teams in de PL, maar dat kost geld. Of gewoon in de CL weer terug naar knock-out (of alleen de kampioenen) en dat wil een Liverpool of Tottenham ook niet (want dan doen ze nooit meer mee).
Verder hebben de Engelse clubs in die zin weinig te klagen dat ze Europees pas half september beginnen (muv Burnley), en hebben ze groot genoege selecties om absenten op te vangen. En dan verlies je de eerste competitiewedstrijd, geen man overboord. Terwijl voor Ajax de komende 2 weken het seizoen eigenlijk al ten dele als mislukt te boek kan komen te staan als ze Sturm Graz niet verslaan. Verder doordat de toplanden meer plaatsen in de CL eisten moesten meer ploegen uit andere landen voorronde spelen of eerder beginnen. Bijna alle kampioenen van Europa moesten 3 of 4 juli al beginnen aan de CL, terwijl het WK nog bezig was en terwijl de competities rond 20 mei eindigden. Dit alles vind ik een groter problemen eigenlijk dan die luxeproblemen van de Engelse ploegen.

Bonehead

Well-known member
Heracles weer verloren van een 3de Ligist. Ze waren te gast op de open dag van SF Lotte en verloren met 2-1. Morgen nog een herkansing tegen mijn tweede club uit de heimat Preu?en M?nster.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie op livescore dat ADO nu weer met 0-2 achter staat tegen TOP Oss. Dramatische voorbereiding draaien die zeg.

Unregistere

Well-known member
Uiteindelijk 0-3 geworden.

Zegt allemaal niks joh, het is voorbereiding. Leuk als je ook een paar potjes wint, maar verder niet zo belangrijk.

Excelsior gisteravond voor het eerst de nul gehouden, dat was wel mooi. Alleen scoorden ze ook voor het eerst niet. Bleef dus 0-0 bij Go Ahead Eagles.

En de werkloze profs van Team VVCS winnen met 1-3 bij Jong Almere City FC.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar Feyenoord het eerste kwartier helemaal zoek gespeeld werd, was het 't laatste kwartier min of meer andersom. Eindstand 3-3.

Bovenaan