Nederland Topic

erka

Well-known member
Handbalsters gedegen naar winst. Ik weet niet zo goed hoe ik hen moet inschatten dit toernooi.
Eigenlijk denk ik dat ze alleen maar onderdoen voor Frankrijk en Noorwegen. Zweden is ook erg sterk.
 

JMD

Well-known member
Noorwegen en Frankrijk lijkt me idd te sterk, maar wie weet een bronzen medaille? Iig niet hopen dat ze in de bronzen finale dan ineens Noorwegen of Frankrijk tegenkomen, zoals in Rio, toen Noorwegen verrassend de halve finale verloren...
 

Reinoud

Well-known member
Handbalsters gedegen naar winst. Ik weet niet zo goed hoe ik hen moet inschatten dit toernooi.
Eigenlijk denk ik dat ze alleen maar onderdoen voor Frankrijk en Noorwegen. Zweden is ook erg sterk.
Vierde plaats ;)

EDIT: Ze moeten in de KO fase minimaal een keer een topland verslaan voor een medaille. Noorwegen, Zweden of Frankrijk is mijn verwachting.
 

JMD

Well-known member
Partij 9 bij de dames bezig, Steenhuis moet partij 14
Partij 10 bij de heren bezig, Korrel moet partij 13
In beide gevallen is 1 zege genoeg om de kwartfinale te halen en dus minimaal herkansingen
 

JMD

Well-known member
Nederland wint de B-finale, dus alle roei-onderdelen vandaag zijn gewonnen, dat de volgende finales met NL inbreng ook maar winst mogen worden. ;) (maar medailles in elke zou ook al heel mooi zijn)
 

JMD

Well-known member
Partij 9 bij de dames bezig, Steenhuis moet partij 14
Partij 10 bij de heren bezig, Korrel moet partij 13
In beide gevallen is 1 zege genoeg om de kwartfinale te halen en dus minimaal herkansingen
Gaat nu snel bij de dames, partij 12 gaat beginnen, bij de heren is partij 11 bezig
 
Bovenaan