JMD
Well-known member
Als eerste uit de herkansingen naar de finale. Mooi.Sterke race van de 8 hoor. Poeh.
Als eerste uit de herkansingen naar de finale. Mooi.Sterke race van de 8 hoor. Poeh.
Wtf... Hoe krijgt hij die bal erin? Wat een pech zeg.
Maar wel een spannende pot gezien tot aan de laatste seconde.Wtf... Hoe krijgt hij die bal erin? Wat een pech zeg.
Paar van zulke schoten erin voor Servië, waarbij die laatste wel extreem was.Wtf... Hoe krijgt hij die bal erin? Wat een pech zeg.
Ja absoluut, dit was een prima wedstrijd. Daarom super jammer dat die hail mary erin viel.Jammer, maar wel veel beter dan tegen de Letten gisteravond.
Die fout van Slagter op dat twee punter was wel een dure fout hoor. Verder gelukkig zelf ook beter op schot.Ja absoluut, dit was een prima wedstrijd. Daarom super jammer dat die hail mary erin viel.
Vierde plaatsHandbalsters gedegen naar winst. Ik weet niet zo goed hoe ik hen moet inschatten dit toernooi.
Eigenlijk denk ik dat ze alleen maar onderdoen voor Frankrijk en Noorwegen. Zweden is ook erg sterk.
De wind was gedraaid naar wind mee.Handbalsters 17-13 voor
Van Dorp op kop
17-14
Gaat nu snel bij de dames, partij 12 gaat beginnen, bij de heren is partij 11 bezigPartij 9 bij de dames bezig, Steenhuis moet partij 14
Partij 10 bij de heren bezig, Korrel moet partij 13
In beide gevallen is 1 zege genoeg om de kwartfinale te halen en dus minimaal herkansingen