Nederland Topic

JMD

Well-known member
Het gaat dramatisch met de golfster Van Dam, stond op een gegeven moment 1 onder maar inmiddels 3 boven. Had een double bogey op de 13e hole...
 

JMD

Well-known member
Als ik zo naar de beelden uit Marseille kijk dan lijkt me de kans op zeilen vanmiddag klein.

Gisteren waren op NPORadio1 wat zeilers te horen, die al jaren veel in Marseille komen (vanwege preparatie op de Spelen) en die hadden dit weer met zo weinig wind en zo lang nog nooit meegemaakt.
 

JMD

Well-known member
Het OR gaat er bij die Israëliër al aan, dan gaat het WR er zo echt aan, we gaan dus de 9,0 in. De 8,9 lijkt me te hoog gegrepen., maar de baan is wel heel snel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trouwens wel mooi dat Lavreysen en Hoogland hun ruzie helemaal hebben bijgelegd. Heb er gisteravond nog even op gelet tijdens de interviews, maar dat was allemaal niet geforceerd.
 

JMD

Well-known member
Keirin dames nu, Hetty van de Wouw en Steffie van de Peet, dat lijken namen uit de jaren 50...
 

Reinoud

Well-known member
Trouwens wel mooi dat Lavreysen en Hoogland hun ruzie helemaal hebben bijgelegd. Heb er gisteravond nog even op gelet tijdens de interviews, maar dat was allemaal niet geforceerd.
In Podcast heeft Lavreysen in gesprek met Pim Bijl al aangegeven dat het allemaal wat opgeblazen is. Ze zijn nog steeds heel goed met elkaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In Podcast heeft Lavreysen in gesprek met Pim Bijl al aangegeven dat het allemaal wat opgeblazen is. Ze zijn nog steeds heel goed met elkaar.
Zal ongetwijfeld wat spanning en sensatie bij de media bij hebben gezeten, maar was toen dat speelde ook wel aan de lichaamstaal te zien dat ze elkaar even niet zo tof vonden. Was gister echt totaal anders, gelukkig.
 

JMD

Well-known member
Vd Peet 3e...

De derny gaat tegenwoordig een 0,5 ronde eerder de baan af valt me nu op.... Was altijd 2,5 ronde, nu 3 rondes
 
Bovenaan