Nederland Topic

de waan

Well-known member
Overigens, ik hoorde gisteren een interview met Laura Dijkema (volleybal). Echt wel iemand met recht van spreken.
Als je dat zo hoort dan is die coach van de volleybalploeg binnenkort werkloos. Heeft er een zootje van gemaakt.

Ontevreden speelsters. Ervaring niet gebruikt. Onbegrijpelijke wissels.
Zo, die nam geen blad voor de mond, al leek ze daarna een beetje van zichzelf te schrikken en probeerde ze het weer wat recht te praten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens, ik hoorde gisteren een interview met Laura Dijkema (volleybal). Echt wel iemand met recht van spreken.
Als je dat zo hoort dan is die coach van de volleybalploeg binnenkort werkloos. Heeft er een zootje van gemaakt.

Ontevreden speelsters. Ervaring niet gebruikt. Onbegrijpelijke wissels.
Moet dat interview nog zien, maar verbaast me niets want Anne Buijs was ook niet bepaald happy met de beste man.
 

Reinoud

Well-known member
Zijn niet toevallig twee dames van de oude garde die minder in de picture staan inmiddels. Kunnen ze nog helemaal gelijk hebben hoor, maar wellicht even afwachten of er meer naar buiten komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn niet toevallig twee dames van de oude garde die minder in de picture staan inmiddels. Kunnen ze nog helemaal gelijk hebben hoor, maar wellicht even afwachten of er meer naar buiten komt.
Ja, al was Dijkema toch mee als staflid en niet als speelster?
 

erka

Well-known member
Moet dat interview nog zien, maar verbaast me niets want Anne Buijs was ook niet bepaald happy met de beste man.

Daar begreep ik ook weinig van dat die zo weinig speelde. Die is ook per direct gestopt als international (voor de 2e keer want ze was al eens gestopt). En die coach wilde Laura Dijkema eigenlijk helemaal niet meenemen, maar durfde dat niet te beslissen en heeft haar toen (als aanvoerder van het team!) staflid gemaakt en zo kon ze toch mee, op papier.
 

erka

Well-known member
Waar ze trouwens zeker gelijk in had is dat Nederland zwaar in het nadeel was tov andere ploegen vanwege de late kwalificatie en dat je eigenlijk met zoveel nieuwe gezichten veel langer moet voorbereiden.
 

JMD

Well-known member
Daar begreep ik ook weinig van dat die zo weinig speelde. Die is ook per direct gestopt als international (voor de 2e keer want ze was al eens gestopt). En die coach wilde Laura Dijkema eigenlijk helemaal niet meenemen, maar durfde dat niet te beslissen en heeft haar toen (als aanvoerder van het team!) staflid gemaakt en zo kon ze toch mee, op papier.
Waarvan ze zelf aangaf nog steeds niet weten wat de coach dan van haar verwachtte aan staflid.
 

JMD

Well-known member
Vd Vleuten met 1 afgestoten balk, 4 strafpunten. Moet nu hopen dat dat goed is voor top 30, die gaan naar de finale.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk dat Van der Vleuten er toch wel net bij gaat zijn. Ik denk niet dat er 30 foutloos gaan blijven. En hij heeft een supersnelle ronde gereden.
 

erka

Well-known member
Denk dat Van der Vleuten er toch wel net bij gaat zijn. Ik denk niet dat er 30 foutloos gaan blijven. En hij heeft een supersnelle ronde gereden.

Vooral dat, hij heeft bewust heel snel gereden aldus de Eurosport commentator zodat ie erbij zit als 4 op zich niet genoeg is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vooral dat, hij heeft bewust heel snel gereden aldus de Eurosport commentator zodat ie erbij zit als 4 op zich niet genoeg is.
Hij is echt veel sneller dan iedereen tot nu toe, dus ik ben echt wel vol vertrouwen dat het gaat lukken. Van de 12 tot nu toe nog maar vier nullen. Maar zou ook kunnen dat de sterkere ruiters in het tweede deel zitten, natuurlijk.
 

erka

Well-known member
Hij is echt veel sneller dan iedereen tot nu toe, dus ik ben echt wel vol vertrouwen dat het gaat lukken. Van de 12 tot nu toe nog maar vier nullen. Maar zou ook kunnen dat de sterkere ruiters in het tweede deel zitten, natuurlijk.

Er zijn nooit 30 foutloos. Dat gebeurt echt nooit bij paardspringen.
 

JMD

Well-known member
Er zijn nooit 30 foutloos. Dat gebeurt echt nooit bij paardspringen.
3 jaar terug in Tokyo waren er precies 30 foutloos. Wel een aantal met tijdstraffen, maar iedereen met een fout was weg

In 2012 41 foutloos (wel een aantal tijdstrafjes)
 

erka

Well-known member
3 jaar terug in Tokyo waren er precies 30 foutloos. Wel een aantal met tijdstraffen, maar iedereen met een fout was weg

In 2012 41 foutloos (wel een aantal tijdstrafjes)

Oh, nou ik had er een heel ander beeld van. Bij die grote wedstrijden buiten de OS zie ik zelden 30 in een barrage dus vandaar.
 
Bovenaan