Het is briljant. Laat wielerkoersen regelen maar aan Fransen over. Ik denk echt dat ze de ASO hier naar hebben laten kijken.Wat een fantastisch parcours hebben ze getekend zeg, jeetje.
Ja, ik ben bevoordeeld, ik ben verliefd op Parijs, al jaren, maar deze Spelen steken echt Londen 2012 naar de kroon als beste ooit. Werkelijk elke venue is zo goed als uitverkocht, mooie lokaties, enz
Rijendik op de trappen van de Sacre Coeur. Wow!
Ik vind vergelijken echt super lastig, maar ben het 100% met je eens dat de Fransen er qua locaties en sfeer werkelijk een fantastische Spelen van maken.Ja, ik ben bevoordeeld, ik ben verliefd op Parijs, al jaren, maar deze Spelen steken echt Londen 2012 naar de kroon als beste ooit. Werkelijk elke venue is zo goed als uitverkocht, mooie lokaties, enz
Rijendik op de trappen van de Sacre Coeur. Wow!
Jep. Maar dat is natuurlijk ook iets wat elk jaar voorkomt. Plus dat er aan dat rondje niet zoveel is als toeschouwer. Wel zie je altijd in de voorsteden van Parijs veel publiek staan, maar daar komen ze dan natuurlijk maar 1x langsVolgens mij staan er wel 50x zoveel mensen als bij de finish van de Tour normaal.
LA gaat ook wel mooi worden... En Brisbane heb ik ook wel vertrouwen in. Maar als het Doha ofzo gaat worden wordt het helemaal niks.Zomerspelen voortaan altijd in Europa. Volgende keer Rome en dan Berlijn en dan Madrid en dan gewoon weer in Londen. Veel beter dan dat gesleep over de hele wereld
Klopt. Ze deden er alles aan om de druk bij Nederland en Denemarken te leggen maar dat sloeg nergens op. Het enige wat ze dwars kon zitten was materiaalpech of als Van Aert en Evenepoel tegen elkaar zouden rijdenMaar realistisch gezien is België met zulke renners natuurlijk ook zwaar favoriet.
Jep. Dat soort zaken zie je vaker in een Olympische wegwedstrijd.Irritant dat die anderen in de kopgroep ook meedraaien, waardoor Evenepoel een beetje kan herstellen. Terwijl ze er straks één voor één af worden gereden door hem. Maar ja, die rijden dan denk ik voor een medaille. Wat ik op zich ook wel kan snappen.