Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

Nederland - Engeland | 23 maart 2018 | Johan Cruijff ArenA | Oefeninterland

  • Nederland wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 33,3%
  • Engeland wint

    Stemmen: 3 33,3%
  • Nederland wint & Weghorst scoort!

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9

erka

Well-known member
Zeker. Ik word ook wel blij van wat ik zie.

Ik hoop dat ik weer een beetje enthousiast kan worden over de manier van spelen. Daar hebben de vorige coaches veel schade aangericht. Spelen met een idee, een plan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat ik weer een beetje enthousiast kan worden over de manier van spelen. Daar hebben de vorige coaches veel schade aangericht. Spelen met een idee, een plan.

Ik heb hetzelfde. Maar daarom ben ik ook zo blij met Koeman, die in mijn ogen echt een toptrainer is. Bij hem kun je als kijker altijd zien met welk idee hij zijn elftal het veld in heeft gestuurd.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb hetzelfde. Maar daarom ben ik ook zo blij met Koeman, die in mijn ogen echt een toptrainer is. Bij hem kun je als kijker altijd zien met welk idee hij zijn elftal het veld in heeft gestuurd.
Had je dit seizoen Everton moeten kijken. Daar zat echt geen enkel idee achter, evenals het aankoopbeleid.
 

erka

Well-known member
Dost echt heel matig inderdaad. Wat laat hij zich makkelijk wegzetten in duels.
 

vakx2.0

Banned
Ik heb hetzelfde. Maar daarom ben ik ook zo blij met Koeman, die in mijn ogen echt een toptrainer is. Bij hem kun je als kijker altijd zien met welk idee hij zijn elftal het veld in heeft gestuurd.

Ik ook. Nuchtere trainer. Eentje die boven clubs en 'ons kent onsjes' staat. En je moet 'm niet fokken... met al z'n ervaring een prima BC voor zo'n jonge ploeg.
 

RickPSV

Active member
Bij Sporting weten ze wel hoe ze Doar se bal moeten bezorgen: Gewoon voorzetten en hij kopt of schiet m er op een of andere manier wel in.
 

gevegt

Well-known member
Achterin staan er twee lucht te dekken waardoor je geen druk naar voren cre?ert. Ik zie geen enkel verschil met de vorige BC.
 
Bovenaan