SC Heerenveen
Well-known member
1-0 dus bij Noordwijk - Kozakken Boys. Het doelpunt viel aan mijn kant. Er was veel om te doen. Buitenspel of niet?
Blijkbaar niet1-0 dus bij Noordwijk - Kozakken Boys. Het doelpunt viel aan mijn kant. Er was veel om te doen. Buitenspel of niet?
Als je niet vlagt is het geen buitenspel hé ;-)1-0 dus bij Noordwijk - Kozakken Boys. Het doelpunt viel aan mijn kant. Er was veel om te doen. Buitenspel of niet?
En laat dat maar aan Richard Karrenbelt over.De heren van Kampong hadden in interviews na de heenwedstrijd een wat te grote mond. De trainer van Staphorst kreeg de motivatie op een presenteerblaadje gepresenteerd van ze.
Hillegom dan weer een keer naar het zuiden. Zou leuk zijnDe 1e klasse is wat meer giswerk. Dit zou het kunnen worden, maar net zo goed anders. (In de Noordhollandse afdeling komt er nog één club bij: FC Uitgeest of KFC en in Zuid Limburg gaat het morgen nog tussen Bekkerveld en Alfa Sport.)
![]()
Ja, ik zat ook al te kijken, kwam ook op dit uit, maar ergens zou het logischer zijn de Bollenclubs naar noord te doen en dan 4 clubs rond Utrecht naar zuid.