Nacompetitie Topamateurs 2021-2022

bqandy

Well-known member
Mijn ervaring is dat het gasten zijn die bijna nooit een wedstrijd van "hun" club zien, maar er wel bij moeten zijn als het om een beslissingswedstrijd gaat. Maken er een dagje uit van met veel drank en vuurwerk en gedragen zich verder ook uiterst irritant. Ipv het eigen team aanmoedigen, de aanhang van de tegenstander uitdagen en dat soort dingen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mijn ervaring is dat het gasten zijn die bijna nooit een wedstrijd van "hun" club zien, maar er wel bij moeten zijn als het om een beslissingswedstrijd gaat. Maken er een dagje uit van met veel drank en vuurwerk en gedragen zich verder ook uiterst irritant. Ipv het eigen team aanmoedigen, de aanhang van de tegenstander uitdagen en dat soort dingen.
Zo gaat het inderdaad. Ook bij de 4 nacompetitiewedstrijden van HSC meerdere successupporters gezien die doorgaans niet eens bij de thuiswedstrijden zijn en nu ineens vooraan staan bij een uitduel. Gelukkig bleef het bij ons bij veel bier drinken en beetje schreeuwen en zijn confrontaties uitgebleven.
 

de waan

Well-known member
Ik ben wel benieuwd wat er met een club als DONK gebeurt als die vanuit deze heel zwakke 2e klasse zondag zouden promoveren en in 1e klasse zaterdag terechtkomen bij wellicht het sterkste district. Die gaan compleet afgeschoten worden. Al vermoed ik dat ook voor alle clubs in 3e klasse.

2-0 gewonnen. 😁

O wacht, ze zijn niet gepromoveerd
 
Bovenaan