inhethoekje
Active member
Wat een triest volk daar in Doetinchem, de spelers van Go Ahead aanvallen, ben blij dat dat inteelt volk uit de Achterhoek weer gedegradeerd is.
Had het niet anders verwacht. Pieken op het verkeerde moment en in de playoffs moet je een heel ander spelletje spelen dan het meer terug leunen wat je in de Eredivisie kunt doen. Dat is heel moeilijk, als je spelersmateriaal niet heel veel beter is dan die van je tegenstanders.
Als ze weer promoveren gewoon eisen dat er eerst een gracht of hek wordt geplaatst rond het hele veld, dat clich? gelul dat dat volk daar zo gezellig is is al jaren bullshit, het is gewoon kutvolk.
Wat ik dom vind bij FOX man. Heb je godver 3 kanalen, doe je niet eens een nabeschouwing van Graafschap - Go Ahead op een ander kanaal. Snap dat echt niet, pleuren ze alles op 1 kanaal.
Graafschap supporters vallen spelers Go Ahead aan. Werden rake klappen uitgedeeld.
Wat ik dom vind bij FOX man. Heb je godver 3 kanalen, doe je niet eens een nabeschouwing van Graafschap - Go Ahead op een ander kanaal. Snap dat echt niet, pleuren ze alles op 1 kanaal.
3 kanalen , dan heb je het kinderabbo, een beetje Fox kijker heeft 9 kanalen.
Ik heb ook alleen maar EL1, 2 en 5. Kanaal 2 en 4 zijn Europees en kanaal 6 tot 9 wordt maar twee keer per jaar via internet gebruikt.
Ik heb ook alleen maar EL1, 2 en 5. Kanaal 2 en 4 zijn Europees en kanaal 6 tot 9 wordt maar twee keer per jaar via internet gebruikt.