Nacompetitie Jupiler League

inhethoekje

Active member
Wat een triest volk daar in Doetinchem, de spelers van Go Ahead aanvallen, ben blij dat dat inteelt volk uit de Achterhoek weer gedegradeerd is.
 

fr-keff

Active member
Had het niet anders verwacht. Pieken op het verkeerde moment en in de playoffs moet je een heel ander spelletje spelen dan het meer terug leunen wat je in de Eredivisie kunt doen. Dat is heel moeilijk, als je spelersmateriaal niet heel veel beter is dan die van je tegenstanders.

De play-offs zijn gewoon een momentopname. Als je daar met een goed gevoel in gaat kun je hoge ogen gooien. Vorig jaar De Graafschap dus en nu de Eagles. En wat er na afloop gebeurt dat kan natuurlijk niet... Snel die gasten pakken en nooit meer binnen laten. Waar sloeg dat trouwens op? Als je iemand wil pakken zou ik een hartig woordje met je eigen spelers spreken waarom ze het donderdag zo hebben laten afweten. Ze hebben dit zichzelf aan gedaan. Daar knok je dan ruim 20 punten voor bij elkaar om 1 keer goed door het ijs te zakken en weer een niveautje lager te spelen. Een seizoen dus met een dubbel gevoel. Vaak genoeg geknokt maar een keer te weinig...
 

inhethoekje

Active member
Als ze weer promoveren gewoon eisen dat er eerst een gracht of hek wordt geplaatst rond het hele veld, dat clich? gelul dat dat volk daar zo gezellig is is al jaren bullshit, het is gewoon kutvolk.
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Wat ik dom vind bij FOX man. Heb je godver 3 kanalen, doe je niet eens een nabeschouwing van Graafschap - Go Ahead op een ander kanaal. Snap dat echt niet, pleuren ze alles op 1 kanaal.
 

De Groene Scout

Well-known member
Altijd roepen dat het zo gezellig is, maar ondertussen komen ze toch wel iets te vaak ongenodigd op het veld.
Toch maar weer hoge hekken plaatsen en uiteraard de raddraaiers van nu levenslang eruit.

O ja, Go Ahead van harte!!!!
 

fr-keff

Active member
Wat ik dom vind bij FOX man. Heb je godver 3 kanalen, doe je niet eens een nabeschouwing van Graafschap - Go Ahead op een ander kanaal. Snap dat echt niet, pleuren ze alles op 1 kanaal.

En ineens tijdens Utrecht - Heracles terug schakelen naar Doetinchem...
 

Pascallovic

Well-known member
Die Propper gaat nu met terugwerkende kracht huilen over het publiek in Deventer die bij de heen wedstrijd iets gedaan zou hebben, wat niemand relevant vond om te melden.:eek:mg:
 

inhethoekje

Active member
Wat ik dom vind bij FOX man. Heb je godver 3 kanalen, doe je niet eens een nabeschouwing van Graafschap - Go Ahead op een ander kanaal. Snap dat echt niet, pleuren ze alles op 1 kanaal.


3 kanalen , dan heb je het kinderabbo, een Fox kijker heeft 9 kanalen.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb ook alleen maar EL1, 2 en 5. Kanaal 2 en 4 zijn Europees en kanaal 6 tot 9 wordt maar twee keer per jaar via internet gebruikt.


Precies, een kinderabonnement.

Voor 5 euro p/m meer heb je een Fox Go abbo, ken je gewoon Willem II-Feyenoord op 6 kijken ipv een schakelprogramma.
 

JMD

Well-known member
Liep het vorig jaar bij Go Ahead - De Graafschap in de nacompetitie ook niet uit de hand??

Leuk systeem hoor dat uit en thuis, goed voor de spanning, maar de tokkies kunnen niet begrijpen dat altijd 1 van de 2 verliest.
 
Bovenaan