N.E.C Nieuwstopic

Pieros

Active member
Als hij vandaag de medische keuring doorstaat, tekent Bas Dost een eenjarig contract bij NEC.

Ik heb er gemixte gevoelens bij. Van de ene kant goed dat er iemand in de aanval bij komt met ervaring, maar van de andere kant Bas Dost.
 

Jef400

Well-known member
Klinkt bij mij als een paniekaankoop. Wat hij bij Utrecht liet zien is hij over zijn top heen.
 

Pieros

Active member
NEC heeft er een nieuwe vleugelaanvaller bij. Sanches, een 19-jarige Luxemburgse speler van Mönchengladbach, wordt voor de rest van het seizoen gehuurd.
 

Pieros

Active member
Als hij vandaag de medische keuring doorstaat, tekent Bas Dost een eenjarig contract bij NEC.

Ik heb er gemixte gevoelens bij. Van de ene kant goed dat er iemand in de aanval bij komt met ervaring, maar van de andere kant Bas Dost.

Als ik dit terug lees, zat ik wel fout. Tot aan de bewuste wedstrijd tegen AZ speelde Dost echt goed (voor NEC begrippen dan).
 

ALenstra

Well-known member
Bas Dost keert voorlopig niet terug bij NEC. Nieuwe testuitslagen wezen vandaag uit dat voetballen er voorlopig niet in zit. Volgens zijn club is een langere periode van rust nodig.
 

Pieros

Active member
Hij gaat dus toch (wat te verwachten was). Kopenhagen betaalt 5 miljoen inclusief bonussen + doorverkoopclausule.

Hoe bizar eigenlijk. In zijn eerste 2 seizoenen liet hij vrij weinig zien en liet hij zich maar weinig positief zien op het veld en het laatste half jaar lukte ineens heel veel en zie je wat vertrouwen kan doen met een speler. In de zomer was je blij als een club een half miljoen had geboden voor hem en nu is hij de duurste uitgaande transfer allertijde voor NEC.
 

Pieros

Active member
Gisteren is bekend dat Ogawa en Pereira definitief worden overgenomen en dat Verdonk zijn contract verlengd. Prima dag zo 👌🏻
 

Pieros

Active member
Na de eerste verkoopdag meer dan 9000 kaarten verkocht voor de bekerfinale. Wel met genuil, zoals altijd. Alleen seizoenskaarthouders kunnen nu een kaart kopen, maar het blijkt dat NEC een bepaald aantal kaarten, zo’n 3000 in totaal wordt genoemd, aan een aantal groepen heeft toegezegd, waardoor daar ook mensen met alleen een clubkaart al een kaart konden kopen. Geen probleem zou je zeggen, kaarten genoeg, maar het probleem is dat die kaarten voor de mooiste vakken zijn + de buscombi. De buscombi’s zijn nu uitverkocht, dus alleen de autocombi’s zijn nog beschikbaar.
 

zwammy

Well-known member
Nou. Als het geen vrij vervoer is en iedereen wil drinken is zo'n buscombi wel een uitkomst. Zeker als je je eigen bussen hebt
 

Pieros

Active member
En wa tis het probleem dan? Normaal loopt iedereen te janken dat ze met een bus moeten. 😂

Klopt, alleen nu wil iedereen/ het merendeel met de bus, zoals Zwammy zei, om te drinken. Daarnaast is het geen gewone auto-combi, maar moet je met de auto op een gegeven tijdstip bij Ahoy staan en word je dan met bussen naar het stadion gebracht.
Maar het grootste genuil gaat over dat mensen met een clubkaart die (bijna) nooit gaan op mooie plaatsen staan en vele “trouwe” supporters ergens op de tweede rij moeten staan. Terwijl er aangegeven is dat alleen seizoenskaarthouders nu een kaart zouden kunnen kopen.
 

zwammy

Well-known member
Ja dat is echt bizar. Je haalde als NEC misschien 1x in je leven een finale en dan gaan die bobos ook nog kaarten weggeven. Ik zou ook echt goed over de zeik zijn
 

Pieros

Active member
Ja dat is echt bizar. Je haalde als NEC misschien 1x in je leven een finale en dan gaan die bobos ook nog kaarten weggeven. Ik zou ook echt goed over de zeik zijn

Gelukkig is het niet alleen aan businessleden enz, maar ook aan verschillende supportersgroepen en die konden zelf bepalen (zover ik weet) aan welke criteria supporters moesten voldoen om daarbij een kaart te kopen. Maar je hebt gelijk. Er zijn er veel over de zeik.
 
Bovenaan