Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
En hij gaat nog een keer onderuit...
Wat gebeurt hier? De laatste 4 op het ijs (de 4 beste van de korte kür) maken allemaal flinke fouten

En nog een keer....

JMD

Well-known member
Die Amerikaan naar plek 8... 15e op de vrije kür

De Kazak naar goud, stond 5e na de korte kür

De mannen die 1-3-4 na de korte kür stonden, staan 8e, 7e en 9e nu.

De Japanner die 9e stond na de korte kür eindigt 3e.

erka

Well-known member

Als ik Tim Prins was zou ik echt nooit meer iets met Ritsma en de KNSB te maken willen hebben als dit doorgaat. Hoe genaaid ben je dan. Had hem nou gewoon meegenomen in plaats van Marcel Bosker. Dat was al dubieus en wordt steeds dubieuzer.

Batigoal

Well-known member
Zou mooi zijn als die (halve) Braziliaan goud wint bij de reuzenslalom. Brazilië heeft op de Winterspelen niet veel medailles gewonnen neem ik aan?

JMD

Well-known member

Als ik Tim Prins was zou ik echt nooit meer iets met Ritsma en de KNSB te maken willen hebben als dit doorgaat. Hoe genaaid ben je dan. Had hem nou gewoon meegenomen in plaats van Marcel Bosker. Dat was al dubieus en wordt steeds dubieuzer.
Er staat toch alleen dat hij misschien de ene rit met iemand anders rijdt dan in de andere rit. Dat lijkt me niet meer dan logisch toch gezien de frisheid?

Het zou idd wel idioot zijn als Bosker helemaal niet rijdt idd (gezien de situatie met Prins)

JMD

Well-known member
Nog 2 Amerikaansen over, de nummer 1 en 2 geplaatst, komen elkaar dus niet tegen in de 1/2 finale

JMD

Well-known member
De Amerikaanse valt, maar omdat de Française al eerder gevallen was en buiten de poortjes kwam gaat de als eerste geplaatste Amerikaanse toch door

JMD

Well-known member
En ook de andere Amerikaanse valt, maar hier gaat de tegenstandster wel goed, dus ligt de als 2e geplaatste Amerikaanse eruit

JMD

Well-known member
De Zweedse blijft vallen in de langlaufestafette en bij de laatste val verliest ze haar ski en gaat ze op 1 ski verder...

erka

Well-known member
De Zweedse blijft vallen in de langlaufestafette en bij de laatste val verliest ze haar ski en gaat ze op 1 ski verder...

Dat is wel een gigantisch drama voor Zweden want individueel zijn zij zo dominant deze Spelen tov Noorwegen.

JMD

Well-known member
Dat is wel een gigantisch drama voor Zweden want individueel zijn zij zo dominant deze Spelen tov Noorwegen.
Gaan nog wel zilver halen naw (terwijl ze na de 2e wissel 8e lagen), maar idd ze waren de grote favoriet.
En de gene die maar bleef vallen was geen nobody, maar Andersson, die al 2x zilver won

Bovenaan