Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
Die drone bij biatlon vind ik toch minder spectaculair

De Oostenrijkse die Dekker versloeg haalt de finale

JMD

Well-known member
Zweden met een dramatische tweede schietbeurt, drie keer herladen was nog niet eens genoeg, nog twee strafrondes te doen

België heeft een biatlonteam :)

erka

Well-known member
Overigens dreigt dit onderdeel (slalom snowboarden)te verdwijnen na deze spelen, net als bv de noordse combinatie

Haha, oh ik schrok al. Kon me het wb biatlon al niet voorstellen.

Sowieso mooi dat vanaf deze spelen gewoon bestaande bekende locaties gebruikt worden zoals Cortina, Bormio en Antholz.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Haha, oh ik schrok al. Kon me het wb biatlon al niet voorstellen.

Sowieso mooi dat vanaf deze spelen gewoon bestaande bekende locaties gebruikt worden zoals Cortina, Bormio en Antholz.
Jep. Hoop daarom ook dat men die lijn voortzet over vier jaar en gewoon dan voor Heerenveen gaat qua schaatsen...

Ijshockey wordt dan overigens gehouden in het stadion van ogc nice, er worden daar twee rinks in gemaakt...

JMD

Well-known member
Dat laatste verbaasde me dus vooral dat de Belgen goed genoeg zijn voor de spelen.

Aan de andere kant: er mogen twintig teams meedoen, dat is echt veel ..

JMD

Well-known member
Wat me overigens opvalt bij biatlon en langlaufen: bijna alle deelnemers kunnen zowel de korte als lange afstanden aan. Dat is bij bv schaatsen, atletiek, wielrennen echt anders...

JMD

Well-known member
Top vier allemaal foutloos geschoten in eenna laatste beurt, knap. Maar die française ging echt als een raket

JMD

Well-known member
Maar de Noorse is er nu weer bij, spanning om plek twee. Fransen gaan goud halen als de laatste schietbeurt goed gaat

Bovenaan