Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
Parijs 2024 had ook heel mooi kunnen zijn, maar had flinke pech met de regen in het begin. Als het daar zonnig ed was geweest bij de botenparade was het al heel anders geweest, het idee was briljant.

JMD

Well-known member
Paris 3e, stond halverwege nog 1e...

@erka: ik kan het mis hebben maar volgens mij zag ik bij afdalingen altijd alleen maar rode poortjes, maar hier zie je soms ook een blauwe. Weet jij waarvoor dat is?

erka

Well-known member
Paris 3e, stond halverwege nog 1e...

@erka: ik kan het mis hebben maar volgens mij zag ik bij afdalingen altijd alleen maar rode poortjes, maar hier zie je soms ook een blauwe. Weet jij waarvoor dat is?
Ja dat zijn de poortjes voor de Super G. Verklaart ook dat bochtige deel, want de Super G doen ze ook hier. Voor de afdaling gebruiken ze alleen rood.

Deze Italiaan gaat het niet redden, dan nog een andere en daarna weten we de uitslag denk ik.

JMD

Well-known member
Ja dat zijn de poortjes voor de Super G. Verklaart ook dat bochtige deel, want de Super G doen ze ook hier. Voor de afdaling gebruiken ze alleen rood.
Maar met de Super G heb je toch altijd een iets ander parcours? Waarom laten ze die dan nu staan? Bij bv Wengen en Kitzbuhl doen ze toch ook een Super G in dat weekend, dan zie je die poortjes niet...

erka

Well-known member
Maar met de Super G heb je toch altijd een iets ander parcours? Waarom laten ze die dan nu staan? Bij bv Wengen en Kitzbuhl doen ze toch ook een Super G in dat weekend, dan zie je die poortjes niet...

Geen idee, staan ook maar een paar zag ik.

JMD

Well-known member
Deze Zwitser, Von Allmen, gaat niemand meer overheen. Perfecte race.
edit: Nouuuuuuu...... nee toch niet.
Jep, dity was dus de beste, maar toch: top 7 binnen een seconde, dus er kwamen er een aantal nog best in de buurt...

JMD

Well-known member
Goede Race, maar zal denk ik niet genoeg zijn voor een medaille. Maar de vijf is ook meer haar afstand

JMD

Well-known member
Nu schaatsen op de Belg kijken, daar gebeurt dan hetzelfde als wintersport op de bbc kijken, je merkt gewoon dat ze er niks mee hebben, missen de knowhow enz…

JMD

Well-known member
Tas sneller dan conijn, de Belgische verslaggever heeft dat pas de laatste 300m door dat ze als snelste rondgaat… keurige rit van de Belgische

Bovenaan