Ja dat zijn de poortjes voor de Super G. Verklaart ook dat bochtige deel, want de Super G doen ze ook hier. Voor de afdaling gebruiken ze alleen rood.Paris 3e, stond halverwege nog 1e...
@erka: ik kan het mis hebben maar volgens mij zag ik bij afdalingen altijd alleen maar rode poortjes, maar hier zie je soms ook een blauwe. Weet jij waarvoor dat is?
Maar met de Super G heb je toch altijd een iets ander parcours? Waarom laten ze die dan nu staan? Bij bv Wengen en Kitzbuhl doen ze toch ook een Super G in dat weekend, dan zie je die poortjes niet...Ja dat zijn de poortjes voor de Super G. Verklaart ook dat bochtige deel, want de Super G doen ze ook hier. Voor de afdaling gebruiken ze alleen rood.
Maar met de Super G heb je toch altijd een iets ander parcours? Waarom laten ze die dan nu staan? Bij bv Wengen en Kitzbuhl doen ze toch ook een Super G in dat weekend, dan zie je die poortjes niet...
Jep, dity was dus de beste, maar toch: top 7 binnen een seconde, dus er kwamen er een aantal nog best in de buurt...Deze Zwitser, Von Allmen, gaat niemand meer overheen. Perfecte race.
edit: Nouuuuuuu...... nee toch niet.
Skiathlon nu...
Ik heb het wel gewoon aanstaan, maar er zijn idd interessantere onderdelen en doe rustig ook wat andere zaken.Dit vind ik dus retesaai, tijd voor andere nuttige zaken zoals boodschappen.
Jep, viel me bij de afdaling vandaag ook op…. Maar het levert wel hele fraaie beelden opDat gezoem van de drones is irri