Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

Reinoud

Well-known member
Velzeboer torenhoog favoriet, maar Fontana blijft gevaarlijk. Hopelijk gaat die geen alles of niets aanval inzetten.

Tot wat kritische kijkers hier, ben ik groot fan van shorttrack :)

PES5

Administrator
Forumleiding
Velzeboer torenhoog favoriet, maar Fontana blijft gevaarlijk. Hopelijk gaat die geen alles of niets aanval inzetten.

Tot wat kritische kijkers hier, ben ik groot fan van shorttrack :)
Het is zeker spektakel, maar als je steeds iemand omkegelt, zoals die Amerikaanse, houdt het wel een keer op.

Reinoud

Well-known member
Het is zeker spektakel, maar als je steeds iemand omkegelt, zoals die Amerikaanse, houdt het wel een keer op.
Ja die start was wat frustrerend, maar op zich werd dat goed uitgelegd. Ze zijn daar voorzichtig met het uitdelen van straffen, zien ze vaak als race incidenten of het moet een arm blok zijn

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Amerikaanse moeten ze voor het leven schorsen.

Wat is het nut van zo'n B-finale eigenlijk?

erka

Well-known member
Het is wel spectaculair om te kijken maar een sport waarbij je het niet zelf in de hand hebt, ondanks dat je de beste bent, vind ik niet erg leuk.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
En dan te bedenken dat ze dit vroeger deden op een baan zibder echte bescherming van boarding. Pas nadat Monique velzeboer in 1994 in font remeu een dwarslaesie opliep bedacht men dat wat extra boarding toch geen kwaad kon...

Bovenaan