Ligue 1

Batigoal

Well-known member
Nou, als hij daar maar rond van kan komen.

Ondanks de lastige laatste weken, worstelt Marseille zich toch nog naar de 2e plaats en Champions League-voetbal door met 4-0 te winnen van Strasbourg. Al had die club op voorsprong moeten komen na een dot van een kans voor good old Kevin Gameiro. Marseille scoorde er daarna zelf 4 en aangezien Lens in blessuretijd langs Monaco kwam het toch nog goed. Mooie beloning voor een goed seizoen. Tegenwoordig is dit gewoon het hoogst haalbare in Ligue 1.
 

JMD

Well-known member
Lekker dan...

Opvallend, die hebben een paar jaar terug nog Europees gespeeld... Was eind jaren 70 natuurlijk 1 van de grootste clubs in Frankrijk...
 

JMD

Well-known member
En die degradatie komt doordat ze na strafschoppen verloren van Auxerre, dat daardoor weer terugkomt op het hoogste niveau
 

Raul

Well-known member
Mattéo Guendouzi keert niet meer terug naar Arsenal en wordt permanent ingelijfd door Marseille voor 11 miljoen euro. Geweldige transfer en geweldige speler.
 

Batigoal

Well-known member
En hij kan eindelijk weer eens Champions League gaan spelen komend seizoen. Ik zie hem hierna nog wel een stap zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Zeker weten. Hij zit regelmatig bij het Franse elftal en de concurrentie is daar moordend. Het zegt veel over zijn kwaliteiten. Ik ben benieuwd.

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het met project l’OM gaat? Ze zijn daar al tijden bezig om er weer een topclub van te maken. Ze hebben een geweldige coach, wanneer hij zijn emoties kan bedwingen. Ik kijk altijd met een schuin oog naar de ontwikkelingen daar in Marseille.

Dat verhaal van Longoria is ook een jongensdroom. Zo jong en zo’n positie hebben.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan