ALenstra
Well-known member
Afgelopen zaterdag in Lille geweest waar ik de finale om de Coupe de la Ligue bijwoonde in het Pierre Mauroy stadion. In een niet echt goede wedstrijd slaagden de finalisten RC Strasbourg en EA Guingamp niet te scoren in 120 minuten. Uiteindelijk won Straatsburg na strafschoppen waarmee ze de Coupe de la Ligue voor de derde keer wonnen. De sfeer in het stadion was behoorlijk goed, maar ook in de binnenstad van Lille was het gezellig vol met voetbalfans waarbij het blauw van Straatsburg in de meerderheid was tegenover het rood van Guingamp.
Voor de wedstrijd zag ik in mijn hotelkamer de competitiewedstrijd tussen Olympique Marseille en Angers SCO live. Na ruim een kwartier stond de thuisclub met 2-0 voor dankzij twee doelpunten van Mario Balotelli. Maar de gasten pakten toch nog een punt dankzij twee strafschoppen, een voor en een na de rust. Kevin Strootman viel nog in bij de thuisclub.
Voor de wedstrijd zag ik in mijn hotelkamer de competitiewedstrijd tussen Olympique Marseille en Angers SCO live. Na ruim een kwartier stond de thuisclub met 2-0 voor dankzij twee doelpunten van Mario Balotelli. Maar de gasten pakten toch nog een punt dankzij twee strafschoppen, een voor en een na de rust. Kevin Strootman viel nog in bij de thuisclub.