Je vergeet dat Janssen en Depay homies zijn.Toen ik het om 20.43 postte stond het op TT nog tussen aanhalingstekens, en nu staat er 'naar alle waarschijnlijkheid' op TT. Dus 100% rond is het nog steeds niet.
Je vergeet dat Janssen en Depay homies zijn.Toen ik het om 20.43 postte stond het op TT nog tussen aanhalingstekens, en nu staat er 'naar alle waarschijnlijkheid' op TT. Dus 100% rond is het nog steeds niet.
En twee maanden geleden moesten ze ook al naar Frankrijk vliegen voor de 7e ronde, en in de 8e ronde vloog Mulhouse naar Reunion.
Echt prachtig hoe die overzeese departementen worden geintegreerd.
Alle clubs doen daar inderdaad mee. De eerste 6 rondes zijn per regio, waarna in de 7e ronde de clubs uit de 2e divisie instromen en in de 9e ronde (laatste 64) de clubs uit de hoogste divisie.De Coupe de France is een geweldige beker inderdaad, ze starten daar volgens mij met zowat alle club?
De FFF vergoed inderdaad de kosten voor de overzeese clubs en voor de amateurclubs die overzees spelen (daarvoor kunnen die clubs zich trouwens op vrijwillige basis aanmelden).maar het lijkt me voor die overzeese clubs toch onbetaalbaar? dan spelen ze ook nog eens tegen amateurs uit het 5e of 6e niveau. Of wordt dat betaald door de FFF?
Het blijft enorm spannend bovenin de Ligue 1. Paris Saint-Germain en AS Monaco deelden gisteravond de punten. Lang leek het duel op 0-0 af te stevenen, totdat Cavani laat in de wedstrijd een penalty benutte namens de thuisploeg. Een individuele actie van Bernardo Silva in blessuretijd zorgde voor het gelijke spel. Monaco blijft aan kop, maar zag Nice op gelijke hoogte komen. PSG volgt op 3 punten.
Wie denk je dat kampioen wordt?
Depay gaat dus niet onze volgende Robben worden. Hopelijk dat Chong zich in Manchester blijft doorontwikkelen. Ik vrees dat hij zich onder Mourinho weinig illussies hoeft te maken. Al had hij bij Feyenoord niet in een heel andere situatie gezeten. Van Bronckhorst vind ik ook geen trainer die heel erg op talent inzet.
Zijn halfjaar jongere generatiegenoot Kluivert heeft inmiddels zijn debuut gemaakt. Dan wordt het voor Chong ook we eens tijd om voor een profclub te gaan spelen.
Mempis Depaay.M?mphils!
Mempis Depaay.