Letland-Nederland

gevegt

Well-known member
Nee, maar de kritiek op hem is nogal overdreven.
V Persie is een belangrijke speler voor Oranje, vooral omdat hij Sneijder en Robben de ruimte geeft voor hun ding.
En daarnaast 49 doelpunten is niet slecht.

Als straks Robben terug is, heb je 2 buitenspelers die naar binnentrekken. Dan loopt Huntelaar vooral in de weg, in dat systeem past V Persie nu eenmaal beter.
Ok?.

gevegt

Well-known member
En bij Nederland kan het ook nog wel wat beter trouwens.

Er is duidelijk gekozen dat de Vrij de man is die naar het middenveld moet schuiven in balbezit. Het grote aantal aanvallende spelers is een risico, maar Hiddink wil de druk naar voren houden.

de waan

Well-known member
Huntelaar heeft alleen nog maar ballen aangespeeld gekregen op minimaal 30 meter van het doel ?n met de rug naar het doel.

Janssen

Well-known member
Er is duidelijk gekozen dat de Vrij de man is die naar het middenveld moet schuiven in balbezit. Het grote aantal aanvallende spelers is een risico, maar Hiddink wil de druk naar voren houden.

Ja maar zodra hij dat doet neemt Blind zijn plek in, wat win je dan?

SanMark.

Well-known member
Nee, je kaatst niks. Als je niks inhoudelijks kan brengen, kan je beter je mond houden of naar het viva forum gaan.

Een andere optie is natuurlijk om steeds hetzelfde riedeltje af te draaien.

Ik kom net binnen dus ik kan totaal niet inhoudelijk over de eerste helft praten want daar heb ik niets van gezien.

Maar goed RvP geef je de credits van 49 goals, faalt het Nederlands team ligt het allemaal aan de coaching van Cillessen.

Beide hebben volgens mij met het team en coach te maken.

Bovenaan