KNVB Beker 2024-2025

Reinoud

Well-known member
Ajax begon goed, maar gedurende de eerste helft wordt het steeds minder. Hup Ajax, nog niets verloren.

Gok Weghorst voor Brobbey in de rust.

erka

Well-known member
Na bijna te winnen van PSV is AZ nu ook weer goed bezig.
Wel mooi, ze waren al bijna afgeschreven in oktober (ook hier, het was allemaal maar niks) maar komen toch weer sterk terug.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Na bijna te winnen van PSV is AZ nu ook weer goed bezig.
Wel mooi, ze waren al bijna afgeschreven in oktober (ook hier, het was allemaal maar niks) maar komen toch weer sterk terug.
Az blijft toch altijd een ploeg die lastig in te schatten is. Kunnen heel goed zijn, maar ook heel ver wegvallen. Om die reden komen ze de laatste jaren zelden in de buurt van de topplaatsen (het coronajaar was het laatste jaar volgens mij)

JMD

Well-known member
Rugani werd totaal eeggesprint..

Het is ook echt een godswonder dat we 2e staan met deze selectie van niveau Willem II.
Het heeft idd niet tegen gezeten voor Ajax in de competitie. Waar het vorig seizoen allemaal fout liep, vallen de kwartjes nu vaker goed.

JMD

Well-known member
Afgekeurd dus, lindhout vertelt het zelfs nog even, hier had volgens mij alleen een handgebaar volstaan, dat was ook duidelijk genoeg

JMD

Well-known member
Noordwijk wil een speler in late; vallen, maar dat mag niet, die speler staat niet op het wedstrijdformulier….

Dit had voor psv wel een penalty kunnen zijn… til werd toch echt onderuit gehaald

Geel obispo, geschorst voor een eventuele kwartfinale

JMD

Well-known member
Tsja jongens, eigen schuld, je speelt gewoon weer niet goed, veel te traag, 0-1 Excelsior. Zeer fraaie vrije trap…

JMD

Well-known member
Blijft toch opvallend dat ‘lagere’ ploegen veel betere spelhervattingen nemen dan topploegen. Viel me vorige ronde ook op bij bv quick boys tegen fortuna

JMD

Well-known member
Hups psv!

Obispo vervangen door boscagli. Obispo mag je lozen bij Katwijk ofzo, heeft totaal het niveau voor psv niet…

Bovenaan