KNVB Beker 2020-2021

PES5

Administrator
Forumleiding
Een VAR zou deze overigens nooit overrulen, want er is wel een aanraking, dus geen 'aantoonbare fout'.
Maar de VAR zou ook niet ingrijpen als Vd Kerkhof door liet spelen...

Zeker wel, want het was hands van Götze.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Opvallend dat de duw van Antony wordt afgedaan als 'ongelukkig'. Je moet toch behoorlijk clubblind zijn om daar geen opzet in te zien.
 

Eef de Kip

Well-known member
De duw is ook niet ongelukkig, is gewoon een overtreding waar hij van mij ook wel geel voor had mogen krijgen.
Dat die verdediger in zijn val de keeper raakt vind ik wel ongelukkig, maar laat me raden, jij vond het rood?
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend dat de duw van Antony wordt afgedaan als 'ongelukkig'. Je moet toch behoorlijk clubblind zijn om daar geen opzet in te zien.

Wat Eef zegt. De duw mag je gewoon geel voor geven, maar de schoen in het gezicht die daaruit volgt is ongelukkig.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb het niet gezien maar hij duwt een verdediger, die valt en raakt de keeper in het gezicht? Dat is dan toch niet ongelukkig? Als hij niet geduwd had, was hij niet gevallen dus is het een overtreding. Als jij iemand wil vermoorden en met een afgedwaald kogel een voetganger doodschiet is dat ook niet ongelukkig, weet het cru voorbeeld maar je snapt het.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb het niet gezien maar hij duwt een verdediger, die valt en raakt de keeper in het gezicht? Dat is dan toch niet ongelukkig? Als hij niet geduwd had, was hij niet gevallen dus is het een overtreding. Als jij iemand wil vermoorden en met een afgedwaald kogel een voetganger doodschiet is dat ook niet ongelukkig, weet het cru voorbeeld maar je snapt het.

Eens. Op het moment dat je bewust die duw geeft, is dat een ernstig risico op zwaar letsel op deze snelheid.
 

Abubakari

Well-known member
Ja hoor, een geweldige beker kraker, 9 doelpunten, geweldig scoreverloop, dramatiek all over the place en hier gaat het over een duw.
Echte liefhebbers zijn jullie hé?
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb het niet gezien maar hij duwt een verdediger, die valt en raakt de keeper in het gezicht? Dat is dan toch niet ongelukkig? Als hij niet geduwd had, was hij niet gevallen dus is het een overtreding. Als jij iemand wil vermoorden en met een afgedwaald kogel een voetganger doodschiet is dat ook niet ongelukkig, weet het cru voorbeeld maar je snapt het.
 

Bernardo

Well-known member
Starten 9 andere spelers, alleen Stevens en Hoedemakers in de basis die normaal beginnen. Alsnog staat er wel een aardig team die van Eagles moet kunnen winnen.

Stevens, ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura, Breij, Hoedemakers, Maulun, Antonia, Pouwels, Oratmangoen
 

Abubakari

Well-known member
Wat een onzin trouwens om zoveel spelers rust te geven. Je speelt 1 potje per week, hebt een brede selectie, neem de beker als Cambuur zijnde gewoon serieus.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Starten 9 andere spelers, alleen Stevens en Hoedemakers in de basis die normaal beginnen. Alsnog staat er wel een aardig team die van Eagles moet kunnen winnen.

Stevens, ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura, Breij, Hoedemakers, Maulun, Antonia, Pouwels, Oratmangoen

Ongelooflijk die brede selectie. Het mocht wat kosten dit jaar. Dit team zou ook gewoon nacompetitie halen. Promotie gaat op zeker gebeuren, maar mocht het toch nog misgaan, dan hebben ze wel een financieel probleem.
 

Bernardo

Well-known member
Snap het wel, spelers als Antonia, Maulun, Kramer, Breij zouden niet misstaan in de basis. Zoveel ontloopt het elkaar allemaal niet. Daarnaast is de beker totaal niet belangrijk dit seizoen.
 
Bovenaan