Abubakari
Well-known member
This thread is for the general discussion of the event Knock Out Bonus (maximaal 10.000). Please add to the discussion here.
Er staan 10 bets open qua voetbal en dan nog een hele hoop andere sporten, dus ik dacht wel handig voor als je weinig hebt om in te zetten.Je krijgt sowieso elke dag als je op nul terecht bent gekomen 1.000 erbij. Dus tot de eerste achtste finales zou je nog twee keer 1.000 in kunnen zetten.
Misschien zou je 100 moeten zetten ?Ik had vanmorgen 1500 dan kun je nooit veel inzetten als er 8 wedstrijden zijn
Had alleen meer dan 1000 ingezet deze week op roglic
Zet wel weer eentje open voor ons. We doen het meeste werk maar krijgen niet betaald, is ook niet eerlijk.Die 1.000 poor payment is bij Abu en mij niet aangekomen, maar bij anderen wel. Geen idee waarom dat nu niet werkt. Gisteren ging het wel goed en ik heb verder niks meer aangepast.
Excuses Abu, dat is niet helemaal goed gegaan. Uiteraard betaal ik terug. Moet ik nog iets doen?
Het is al klaar. Mario heeft het terug gestort.Ik kan het ook handmatig aanpassen @Abubakari