Knock Out Bonus (maximaal 10.000)

Abubakari

Well-known member
Voor wie bijna knock out is (onder de 10.000 zit) en graag volop wil gokken op de Achtste Finales.

Max

Administrator
Forumleiding
Je krijgt sowieso elke dag als je op nul terecht bent gekomen 1.000 erbij. Dus tot de eerste achtste finales zou je nog twee keer 1.000 in kunnen zetten.

Abubakari

Well-known member
Je krijgt sowieso elke dag als je op nul terecht bent gekomen 1.000 erbij. Dus tot de eerste achtste finales zou je nog twee keer 1.000 in kunnen zetten.
Er staan 10 bets open qua voetbal en dan nog een hele hoop andere sporten, dus ik dacht wel handig voor als je weinig hebt om in te zetten.

Max

Administrator
Forumleiding
Die 1.000 poor payment is bij Abu en mij niet aangekomen, maar bij anderen wel. Geen idee waarom dat nu niet werkt. Gisteren ging het wel goed en ik heb verder niks meer aangepast.

Abubakari

Well-known member
Die 1.000 poor payment is bij Abu en mij niet aangekomen, maar bij anderen wel. Geen idee waarom dat nu niet werkt. Gisteren ging het wel goed en ik heb verder niks meer aangepast.
Zet wel weer eentje open voor ons. We doen het meeste werk maar krijgen niet betaald, is ook niet eerlijk.

Abubakari

Well-known member
Ik heb een bet voor je aangemaakt waar je het teveel ontvangen geld weer terug kunt storten.

Bovenaan