KKD speelronde 4

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 27 augustus
Jong Ajax-Excelsior
FC Eindhoven-FC Den Bosch
FC Emmen-De Graafschap
Helmond Sport-Jong PSV
NAC Breda-ADO Den Haag
Roda JC-Almere City FC
Jong FC Utrecht-Telstar
FC Volendam-MVV Maastricht
VVV Venlo-Jong AZ

Zaterdag 28 Augustus
TOP Oss-FC Dordrecht
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die schoolkamp liedjes van NAC blijven toch wel heel schattig steeds. Ik word er nostalgisch van. Schuifelen met de meisjes op de bonte avond. Vlaggenroof in het bos. Dierengeluidenspel. 's Nachts stiekem proberen naar de kamer van de meiden te gaan. Mooi man.
 

Bernardo

Well-known member
Emmen, VVV, NAC gewoon allemaal in rechterrijtje en Almere zelfs onderaan.
Lekker voor Verbeek.
 

zwammy

Well-known member
Die schoolkamp liedjes van NAC blijven toch wel heel schattig steeds. Ik word er nostalgisch van. Schuifelen met de meisjes op de bonte avond. Vlaggenroof in het bos. Dierengeluidenspel. 's Nachts stiekem proberen naar de kamer van de meiden te gaan. Mooi man.

Zit je in je rumag fase of heb ik gewoon teveel gezopen. Over welk liedje heb je het?

Nu vond ik het heel bijzonder dat ik NAC supporters hoorde zingen over de keeper van den haag met z'n dildo maar dat is toch wel weer een jaar of 10 geleden. Ik had wel stennis gaan lopen schoppen maar die hebben nog minder neusscbot dan mij dus laat lekker zingen, 3 0 prima.

Benieuwd hoe lang wij het volhouden. Met 3 goede spelers waarvan er nog. Misschien weggaat..HUP NAC
 

zwammy

Well-known member
Denk dat je deze bedoelt


Machtig mooi nummer, hoewel die vroeger mooier was.,toen werd die gewoon 4 of 5, achter elkaar gezongen en steeds harder.

Blijft een mooi clubje, kutbestuur maar een mooi clubje ❤️
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geintje, Zwam. Ik bedoelde die inderdaad. Ik moet oprecht aan mijn schoolkamp tijd denken door dat liedje. We zongen die toen eindeloos.

Van harte met de punten! Zat het schakelprogramma te kijken, maar van wat ik daar zag was het een prachtig avondje NAC.
 
Bovenaan