KKD Speelronde 38

Wie wordt er kampioen?

  • Heracles

    Stemmen: 7 100,0%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Gefeliciteerd met het kampioenschap BH en alle andere Heraclieden op dit mooie forum!
 

Bonehead

Well-known member
Gefeliciteerd met het kampioenschap BH en alle andere Heraclieden op dit mooie forum!
Dankjewel, vriend. Het doet mij allemaal niks. Sterker nog: Ik ben niet eens geweest. Ik ben voor Heracles al sinds midden jaren 80. Niet voor het voetbal of succes anders was ik wel voor Ajax geworden. Ik ben dit seizoen niet vermaakt. Geen goed voetbal en ook geen passie en strijd. Wat een kutseizoen. Maar de rest was klaarblijkelijk nog minder. Hoogma mag aan het werk.
 

Joost

Well-known member
Dankjewel, vriend. Het doet mij allemaal niks. Sterker nog: Ik ben niet eens geweest. Ik ben voor Heracles al sinds midden jaren 80. Niet voor het voetbal of succes anders was ik wel voor Ajax geworden. Ik ben dit seizoen niet vermaakt. Geen goed voetbal en ook geen passie en strijd. Wat een kutseizoen. Maar de rest was klaarblijkelijk nog minder. Hoogma mag aan het werk.

Ruilen?
 

Maasveld

Well-known member
Geen reet meer aan betaald voetbal zo. En de knvb maar stug vasthouden aan hun onnozele beleid.
Morgen fijn weer naar het amateurvoetbal, bij ON, gemiddelde leeftijd van de ON fan is 75 en het zijn ook nog allemaal keurige heren. Zal wel goedkomen dus.
Vandaag bij Jong Utrecht-VVV geweest. Profvoetbal in een amateurjasje. Bekers op de grasmat was ook geen enkel probleem.

Lijkt me ook wel een taak voor scheidsrechters om dit gewoon te laten gaan. Vorige week bij VVV-De Graafschap ook. Bekers over de boarding na de 2-1, Jurjus gooit ze terug, scheidsrechter ziet het en steekt een duimpje op, niets aan de hand.
 

Joost

Well-known member
Nadat Roda de eerste drie duels won zonder tegengoal volgden 33 duels waarin we 28 keer 1-0 achter kwamen.

Dat is wel een beetje vaak.
 

Batigoal

Well-known member
Toch gefeliciteerd @Bonehead met het kampioenschap! Zwolle en Heracles terug in de Eredivisie; helemaal prima.

Prachtige laatste wedstrijd voor Superheld Super Siem! Zal hem altijd dankbaar wezen voor de schitterende kampioenswedstrijd en zijn jaren bij Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
Schijnbaar een wedstrijdje tussen Mommiej en Bonehead wie het zuurst kan doen. Kan me niet voorstellen dat Bernardo en erka volgend jaar zo reageren na zo’n seizoen van Cambuur en Groningen.

Maar wel mooi dat Heracles en Zwolle snel weer terug zijn inderdaad, al hebben ze er natuurlijk helemaal niks aan want ze zijn beide nog slechter dan Cambuur en Groningen dit seizoen waren. Jaartje tweede divisie was beter geweest.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Schijnbaar een wedstrijdje tussen Mommiej en Bonehead wie het zuurst kan doen. Kan me niet voorstellen dat Bernardo en erka volgend jaar zo reageren na zo’n seizoen van Cambuur en Groningen.

Maar wel mooi dat Heracles en Zwolle snel weer terug zijn inderdaad, al hebben ze er natuurlijk helemaal niks aan want ze zijn beide nog slechter dan Cambuur en Groningen dit seizoen waren. Jaartje tweede divisie was beter geweest.
Kan dat dan slechter als Groningen en Cambuur ???
 

Abubakari

Well-known member
Volgens Bonehead en Mommiej gaat dat op zeker gebeuren. STC zal dan wel als baas boven baas verwachten dat PSV het hele seizoen geen punt pakt.
 

stc

Well-known member
Volgens Bonehead en Mommiej gaat dat op zeker gebeuren. STC zal dan wel als baas boven baas verwachten dat PSV het hele seizoen geen punt pakt.
Slechter als dit seizoen kan niet. Ze zullen zich niet voor een tweede keer aan dezelfde steen stoten hoop ik.
 

Maasveld

Well-known member
Schijnbaar een wedstrijdje tussen Mommiej en Bonehead wie het zuurst kan doen. Kan me niet voorstellen dat Bernardo en erka volgend jaar zo reageren na zo’n seizoen van Cambuur en Groningen.

Maar wel mooi dat Heracles en Zwolle snel weer terug zijn inderdaad, al hebben ze er natuurlijk helemaal niks aan want ze zijn beide nog slechter dan Cambuur en Groningen dit seizoen waren. Jaartje tweede divisie was beter geweest.
Bernardo zal gewoon blij zijn met promotie inderdaad, maar de PH-waarde van erka is toch op z'n minst gelijkwaardig met die van bothoofd en mommiej.
 

Bonehead

Well-known member
@Batigoal Bedankt!
Schijnbaar een wedstrijdje tussen Mommiej en Bonehead wie het zuurst kan doen. Kan me niet voorstellen dat Bernardo en erka volgend jaar zo reageren na zo’n seizoen van Cambuur en Groningen.

Maar wel mooi dat Heracles en Zwolle snel weer terug zijn inderdaad, al hebben ze er natuurlijk helemaal niks aan want ze zijn beide nog slechter dan Cambuur en Groningen dit seizoen waren. Jaartje tweede divisie was beter geweest.
Sorry dat ik niet dolenthousiast wordt van het voetbal dat ik gezien heb van Heracles. Ik vond PEC beter en leuker. Desondanks hebben we onwijs veel gescoord en meer punten behaald dan onze buren in de KKD een paar jaar geleden. Voor volgend jaar moet Nico-Jan aan het werk want op vele posities is het niet eredivisie waardig. En ik heb er al vertrouwen in dat dat wel goed komt want dat heeft hij in het verleden bewezen. Armenteros heeft al laten doorschemeren dat hij zal stoppen en dat lijkt mij voor hem het beste. een niveautje hoger komt hij niet mee aangezien Heracles dan verder van het doel zal spelen. Ook Vejinovic kan echt niet meer. Het is jammer dat Laursen nog zo lang geblesseerd is. En snel Azzaoui een contract geven. Ondanks zijn blessuregevoeiligheid vind ik het genot om naar te kijken. John Lammers vindt ik helemaal niks. Dat is een stroman van Krüzen. Misschien Peter Bosz vragen. Die zit toch al bijna wekelijks op de tribune.
 
Bovenaan