Net zoals promotie 'm niet meer ging worden bedoel je?PEC goede 1e helft, schandalig slechte 2e helft zoals zo vaak dit seizoen 1 helft echt ver onder niveau. Moet echt nog heel veel komen wil PEC ook maar kansje maken op handhaving en dat is geld is er simpelweg niet.
Verder wedstrijd stilgelegd 10 minuten in 1e helft omdat een 8-jarige een beker op het veld gooide die ook direct met zijn vader van de tribune is verwijderd.
Dat de op papier sterkste kkd ooit in werkelijkheid 1 van de zwakste ooit blijkt te zijn verandert niks aan mijn mening (het doet pijn he dat VVV zich zelfs dan nog met pijn en moeite naar de play-offs sleept). Ik heb dit seizoen bij alle wedstrijden waar ik aanwezig was niet meer dan 30 minuten goed voetbal gezien.Net zoals promotie 'm niet meer ging worden bedoel je?
Je hebt in die jaren dat Zwolle Eredivisie speelde niet heel veel KKD gekeken he.Dat de op papier sterkste kkd ooit in werkelijkheid 1 van de zwakste ooit blijkt te zijn verandert niks aan mijn mening (het doet pijn he dat VVV zich zelfs dan nog met pijn en moeite naar de play-offs sleept). Ik heb dit seizoen bij alle wedstrijden waar ik aanwezig was niet meer dan 30 minuten goed voetbal gezien.
Dat was toen met TwenteJe hebt in die jaren dat Zwolle Eredivisie speelde niet heel veel KKD gekeken he.
Desondanks gefeliciteerd!PEC goede 1e helft, schandalig slechte 2e helft zoals zo vaak dit seizoen 1 helft echt ver onder niveau. Moet echt nog heel veel komen wil PEC ook maar kansje maken op handhaving en dat is geld is er simpelweg niet.
Komende jaren meldingsplicht voor de 8-jarige graag!Verder wedstrijd stilgelegd 10 minuten in 1e helft omdat een 8-jarige een beker op het veld gooide die ook direct met zijn vader van de tribune is verwijderd.
De bal verkeerd raken kan af en toe toch goed uitpakken.