KKD Speelronde 35

Aankomend weekend feest in Almelo?

  • Ja, Heracles maakt promotie definitief

    Stemmen: 6 100,0%
  • Nee, Heracles moet even geduld hebben

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 28 april
VVV-Jong Ajax
TOP Oss-Almere City
PEC Zwolle-FC Dordrecht
MVV-Jong AZ
Heracles-Jong PSV
FC Eindhoven-Jong FC Utrecht
FC Den Bosch-Telstar
ADO Den Haag-Helmond Sport

Zaterdag 29 april
NAC-Roda JC
Willem II-De Graafschap
 

Jef400

Well-known member
Heracles gepromoveert. Scheidsrechter Vereijken met de sneue clown award. En voor de rest weinig bijzonders.
 

Mommiej

Well-known member
PEC goede 1e helft, schandalig slechte 2e helft zoals zo vaak dit seizoen 1 helft echt ver onder niveau. Moet echt nog heel veel komen wil PEC ook maar kansje maken op handhaving en dat is geld is er simpelweg niet.

Verder wedstrijd stilgelegd 10 minuten in 1e helft omdat een 8-jarige een beker op het veld gooide die ook direct met zijn vader van de tribune is verwijderd.
 

Maasveld

Well-known member
PEC goede 1e helft, schandalig slechte 2e helft zoals zo vaak dit seizoen 1 helft echt ver onder niveau. Moet echt nog heel veel komen wil PEC ook maar kansje maken op handhaving en dat is geld is er simpelweg niet.

Verder wedstrijd stilgelegd 10 minuten in 1e helft omdat een 8-jarige een beker op het veld gooide die ook direct met zijn vader van de tribune is verwijderd.
Net zoals promotie 'm niet meer ging worden bedoel je?
 

Mommiej

Well-known member
Net zoals promotie 'm niet meer ging worden bedoel je?
Dat de op papier sterkste kkd ooit in werkelijkheid 1 van de zwakste ooit blijkt te zijn verandert niks aan mijn mening (het doet pijn he dat VVV zich zelfs dan nog met pijn en moeite naar de play-offs sleept). Ik heb dit seizoen bij alle wedstrijden waar ik aanwezig was niet meer dan 30 minuten goed voetbal gezien.
 

Maasveld

Well-known member
Dat de op papier sterkste kkd ooit in werkelijkheid 1 van de zwakste ooit blijkt te zijn verandert niks aan mijn mening (het doet pijn he dat VVV zich zelfs dan nog met pijn en moeite naar de play-offs sleept). Ik heb dit seizoen bij alle wedstrijden waar ik aanwezig was niet meer dan 30 minuten goed voetbal gezien.
Je hebt in die jaren dat Zwolle Eredivisie speelde niet heel veel KKD gekeken he.
 

erka

Well-known member
PEC goede 1e helft, schandalig slechte 2e helft zoals zo vaak dit seizoen 1 helft echt ver onder niveau. Moet echt nog heel veel komen wil PEC ook maar kansje maken op handhaving en dat is geld is er simpelweg niet.
Desondanks gefeliciteerd!
En Heracles ook uiteraard.
 

Batigoal

Well-known member
Na de felicitaties vorige week voor Zwolle, nu gefeliciteerd @Bonehead en andere Heraclieden! Dik terechte promotie natuurlijk. Moet wel lekker zijn om zo snel weer terug te keren.

Mika Godts van Jong Ajax trouwens even met de misser van het jaar.
 

JMD

Well-known member
Willem II stond 1-2 achter, maar draait het snel om naar 3-2 tegen De Graafschap. Als dat zo blijft betekent dit dat Telstar de eerste achtervolger is vwb playoff plaatsen. Er lijkt geen 'gekke' periodekampioen te komen. Hoogstens Jong Ajax, maar die mogen toch niet meedoen aan de nacompetitie, dus lijken de ploegen op plek 3 t/m 8 gewoon nacompetitie te gaan spelen.
 
Bovenaan