KKD Speelronde 32

Gaat PEC Zwolle vanavond promotie definitief maken?

  • Ja natuurlijk

    Stemmen: 1 50,0%
  • Nee ze moeten geduld hebben

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .

Mommiej

Well-known member
Ik ga ook weer eens uitwedstrijd mee, gewoon een inktzwarte avond en dan heb ik het niet over wat op het veld gebeurde. 3 kwartier in bus achter uitvak na wedstrijd moeten wachten omdat een aantal doorgesnoven idioten (die stonden minimaal uur voor de wedstrijd nog voor de ingang van het uitvak al zo strak als maar zijn konden) ruzie aan het maken waren met de politie. De achterdeur in de bus geforceerd, hele weg terug met open deur gereden. Ik weet in ieder geval minimaal 1 aanhouding verricht, pepperspray is er gebruikt.
 

De Wolf

Well-known member
Helmond had dus de primeur dankzij bezoekende MVV neanderthalers die vuurwerk op het veld gooiden.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker doelpuntrijke potjes bovenin! Voor PEC maakt het verlies uiteindelijk niet uit, die gaan het wel redden.

Die Brym blijft overigens ook een aparte speler. Fraaie goal na een weergaloze solo zoals hij dat zeker kan, maar vervolgens kan hij er 3 duels met de pet naar gooien. Bij Sparta waren ze ook niet zo rouwig dat hij na een paar weken alweer vertrok. Maar voetballen kan hij wel, dus volgens mij is het vooral een kwestie van er vol voor gaan en dan kan hij best een leuke carrière krijgen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga ook weer eens uitwedstrijd mee, gewoon een inktzwarte avond en dan heb ik het niet over wat op het veld gebeurde. 3 kwartier in bus achter uitvak na wedstrijd moeten wachten omdat een aantal doorgesnoven idioten (die stonden minimaal uur voor de wedstrijd nog voor de ingang van het uitvak al zo strak als maar zijn konden) ruzie aan het maken waren met de politie. De achterdeur in de bus geforceerd, hele weg terug met open deur gereden. Ik weet in ieder geval minimaal 1 aanhouding verricht, pepperspray is er gebruikt.
Er was niets aan de hand en het was allemaal de schuld van de politie las ik.
 

Mommiej

Well-known member
Het standaard riedeltje he. Gebeurt zoiets 1x kun je het nog incident noemen, maar dit is gewoon zeker de 4e/5e keer in laatste 2 seizoenen dat ik weet dat het compleet mis gegaan is bij een uitwedstrijd. Maar na de vakken vorige week tegen Jong Utrecht leeg (wat natuurlijk helemaal niks uitmaakte, want al die gasten zaten daarom juist in buurt uitvak tegen Jong Utrecht. Geluk dat het daar toen zo goed als leeg zat) ben ik benieuwd naar de volgende straf voor PEC.
 

Jef400

Well-known member
Het standaard riedeltje he. Gebeurt zoiets 1x kun je het nog incident noemen, maar dit is gewoon zeker de 4e/5e keer in laatste 2 seizoenen dat ik weet dat het compleet mis gegaan is bij een uitwedstrijd. Maar na de vakken vorige week tegen Jong Utrecht leeg (wat natuurlijk helemaal niks uitmaakte, want al die gasten zaten daarom juist in buurt uitvak tegen Jong Utrecht. Geluk dat het daar toen zo goed als leeg zat) ben ik benieuwd naar de volgende straf voor PEC.
Volledig zonder publiek denk ik. Hopelijk in het kampioensduel.
 

Joost

Well-known member
Het standaard riedeltje he. Gebeurt zoiets 1x kun je het nog incident noemen, maar dit is gewoon zeker de 4e/5e keer in laatste 2 seizoenen dat ik weet dat het compleet mis gegaan is bij een uitwedstrijd. Maar na de vakken vorige week tegen Jong Utrecht leeg (wat natuurlijk helemaal niks uitmaakte, want al die gasten zaten daarom juist in buurt uitvak tegen Jong Utrecht. Geluk dat het daar toen zo goed als leeg zat) ben ik benieuwd naar de volgende straf voor PEC.
De kinderen zijn aangevallen door mensen buiten een stadion. Die mensen gaan ook wel eens naar de Ikea. Moeten we dan maar de Ikea sluiten of zullen we de daders aanpakken?
 

JMD

Well-known member
Willem II verslaat VVV en houdt de 100% score in de 4e periode, inmiddels nog de enige want Jong PSV en PEC Zwolle verloren dit weekend

Overigens ook wel opvallend dat Jong AZ wegvalt, stond een paar weken terug nog linkerrijtje, maar het valt net zo weg als de hoofdmacht. Inmiddels ook niet meer de beste Jongploeg, dat is Jong PSV. En ook opvallend dat de beste Jongploeg slechts 13e staat, volgens mij de laatste jaren steeds minimaal 1 Jongploeg rond plek 5.
 
Bovenaan