KKD Speelronde 31

Joost

Well-known member
Volgens mij is Jong PSV v Roda nog nooit in iets anders dan een gelijkspel geëindigd, dus ook vandaag. 3-3.

Martje Remans met de mooiste van de dag voor MVV.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is er aan de hand met De Graafschap? Zijn het helemaal kwijt.
 

zwammy

Well-known member
Misschien moeten ze Olij ook nog 3ven verkopen, kijken hoelang het gaat duren voordat Manders met andere zaken word buitengeflikkerd dan met spandoeken
 

Batigoal

Well-known member
Emmen kan goeie zaken doen na het puntverlies van Excelsior en Volendam.

Zou trouwens leuk zijn als FC Eindhoven eens een keertje promoveert. Met toptrainer Penders aan het roer en voorin het avontuurlijke trio Sleegers-Dahlhaus-Brym.
 

Abubakari

Well-known member
Het was weer lekkerder kut roepen dan bierdrinken neem ik aan, 4-0 op de kloten tegen de hekkensluiter, fluitend.
 

Forza AZ

Well-known member
Zou trouwens leuk zijn als FC Eindhoven eens een keertje promoveert. Met toptrainer Penders aan het roer en voorin het avontuurlijke trio Sleegers-Dahlhaus-Brym.
Dat zou zeker leuk zijn. Dan kan ik alle betaald voetbal clubs voltooien volgend seizoen met uitwedstrijden van AZ.
 

zwammy

Well-known member
Het was weer lekkerder kut roepen dan bierdrinken neem ik aan, 4-0 op de kloten tegen de hekkensluiter, fluitend.

Misschien je wat beter inlezen voordat je blaat, dit seizoen is het nooit fluitend geweest want er staan nog 3 braskutten aan het roer en nog 1 braskut als directeur. Maar het kut roepen die ik dit jaar niet, doe ik altijd pas als ik een gevoel bij het team heb. Vergeet je niet voortaan PSV weer met hoofdletters te schrijven aangezien ze samen met Feyenoord de Nederlandse eer moeten hooghouden in Europa 👍
 

Abubakari

Well-known member
Ik had het over Helmond Sport, die liepen fluitend over NAC heen.

Eer behaal je in de CL, niet in wat nog niet eens het Europese equivalent van de keuken kampioen divisie is.
 

Maasveld

Well-known member
Misschien je wat beter inlezen voordat je blaat, dit seizoen is het nooit fluitend geweest want er staan nog 3 braskutten aan het roer en nog 1 braskut als directeur. Maar het kut roepen die ik dit jaar niet, doe ik altijd pas als ik een gevoel bij het team heb. Vergeet je niet voortaan PSV weer met hoofdletters te schrijven aangezien ze samen met Feyenoord de Nederlandse eer moeten hooghouden in Europa 👍
Maar waar die 6 overwinningen daarvoor dan ook de verdienste van die 4 braskutten?
 
Bovenaan