KKD Speelronde 3

Is het na dit weekend nog steeds Eindhoven boven?

  • Ja, beiden nog steeds op de bovenste twee plekken

    Stemmen: 1 33,3%
  • Nee, een van de twee valt buiten de top 2

    Stemmen: 1 33,3%
  • Nee, beiden niet meer bij de bovenste twee

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 23 augustus
TOP Oss-SC Cambuur
FC Emmen-Helmond Sport
FC Den Bosch-MVV
De Graafschap-Jong FC Utrecht
ADO Den Haag-FC Volendam

Zaterdag 24 augustus
FC Eindhoven-Jong Ajax

Zondag 25 augustus
Vitesse-Excelsior
VVV-Roda JC

Maandag 26 augustus
Jong PSV-Telstar
Jong AZ-FC Dordrecht
 

Bernardo

Well-known member
Om te janken, maar wat verwacht je ook van grotendeels zelfde team dat kansloos 12de werd afgelopen seizoen
 

Bernardo

Well-known member
Laten we realistisch kijken:

Keeper is vooruitgang, prima aankoop. Nieling van MVV is een vooruitgang ten opzichte van Tol.

Souren voor v. Kaam lood om oud ijzer. De Leeuw leuk voor laatste 20 minuten, staat nu gewoon in de basis. Rolke, Pauwels geen directe versterkingen en je 2 beste spelers van afgelopen seizoen zijn vertrokken Breij en Uldrikis. Word veel te veel ingezet op de eigen jeugd.

Het is echt te hopen dat Smit zo snel mogelijk verkocht word aan Eagles, hopeljjk kunnen we dan nog de transfermarkt op.
 

gevegt

Well-known member
Hopen dat de geldschieters de poeplat nog eens willen trekken.
Ah, hopelijk niet met rente dan.
Ooit las ik op dit mooie forum dat een nieuw stadion een een garantie is voor betere prestaties. Geldt dat niet voor Cambuur?
 

Joost

Well-known member
Ah, hopelijk niet met rente dan.
Ooit las ik op dit mooie forum dat een nieuw stadion een een garantie is voor betere prestaties. Geldt dat niet voor Cambuur?
Ik dacht juist dat een nieuw stadion vooral een voorbode voor financiele problemen is.

TOP was echt niet heel goed vorige week, knap dat ze nu ook weer wonnen.
 

gevegt

Well-known member
Ik dacht juist dat een nieuw stadion vooral een voorbode voor financiele problemen is.

TOP was echt niet heel goed vorige week, knap dat ze nu ook weer wonnen.
Ik refereerde aan een discussie over, ik meen Juventus die toen kampioen werden .
 

Abubakari

Well-known member
Als er niks bijkomt, is Henk in oktober weg. Let maar op.
Lijkt me stug gezien het enorme Cambuur enthousiasme van Henk de Jong.
Ze spelen misschien nog niet geweldig maar op basis van de kansen hadden ze zowel zondag als vandaag moeten winnen.

Ze blijven Ajax nadoen, vorig jaar veel tegentreffers, nu grossieren in wedstrijden die in 1-0 eindigen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
TOP Oss op weg naar het kampioenschap! Mooi hoor, sterk begin van de ploeg van Ultee. Is soms een pedant mannetje, maar over het algemeen wel een aardige trainer natuurlijk. Zeker voor dit niveau.
 

JMD

Well-known member
Jong Ajax wint bij FC Eindhoven gistermiddag. Geen idee wat de opstelling van Jong Ajax was, maar AJax 1 speelt zelf niet, dus zou best wel eens een sterkere opstelling dan normaal geweest kunnen zijn
 

Batigoal

Well-known member
Jong Ajax heeft dit seizoen weer een sterke jeugdlichting doorgeschoven vanuit de onder 19, dus ik verwacht dat ze het beter gaan doen dan vorig jaar. Dies Janse heeft in de voorbereiding al mogen ruiken aan het eerste, de piepjonge Mokio die van AA Gent is overgekomen, Alders, Wolff, Vink, Konadu, Faberski; allemaal nieuwe talenten die erbij zitten, maar volop potentie hebben. Met name Faberski valt tot nu toe op met flitsende acties en zal best eens snel kunnen doorschuiven naar het eerste.

Op Rijkhoff na deden er geen grote meneren mee.
Ik moet nog maar zien of Rijkhoff het gaat redden in Ajax 1. Ik denk dat de jongere Skye Vink (zoon van Marciano) en in de (nabije) toekomst het jongere broertje van Ünüvar veel meer potentie hebben. Maar goed, ook die moeten nog maar de echte stap naar profvoetbal weten te maken.
 
Bovenaan